ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 3 اسفند

در تهران 17 و در کل ایران

25 در صد درانتخابات شرکت کردند

 
 
 

 

 

انتخابات مجلس یازدهم پایان یافت اما جدال بر سر اعلام آمار واقعی شرکت کنندگان در این انتخابات و آمار واقعی و نه رای های سفید آغاز شد.

آمارهای اولیه می گوید که از حدود 58 میلیون واجدین حق رای، زیر 10 میلیون رای در صندوق ها ریخته شده است. اعلام آمار تقلبی ضربه دیگری بر اعتماد فرو ریخته مردم نسبت به حکومت خواهد شد. صحنه سازی هائی که صدا و سیما دیروز بعنوان مشارکت مردم درانتخابات ترتیب داد، رسوا تراز آن از آب در آمده که نیاز به توضیح باشد. صدا و سیما و آنها که فرمان این رسانه را در نهانخانه های قدرت در دست دارند هنوز نتوانسته اند باور کنند که دوران پنهان کردن اخبار و واقعیات و فریب افکار عمومی با فیلم های جعلی گذشته است. از اصفهان به ما گزارش داده اند که همزمان با فیلمبردارهای سیما، عده ای جوان بسیجی و سرباز سر تراشیده را در برخی محلات رای گیری به صف کرده و از آنها بعنوان رای دهندگان فیلم می گرفتند. رسوائی و افشای این صحنه سازی ها بزودی روی فضای مجازی تبدیل به یک افشاگری وسیع خواهد شد. استاندار تهران که هنوز تکلیف خودش را نمیداند با خبر شرکت نکردن وسیع مردم در انتخابات چه باید بکند اعلام کرد:

 «خبری از آخرین آمار شرکت کنندگان در استان تهران ندارم. قرار بر این است که آمار مشارکت توسط وزیر کشور اعلام شود نه منبع دیگری؛ همچنین قرار بر این شده که آمار به صورت جزئی اعلام نشود، بلکه به صورت کشوری به اطلاع مردم برسد.”

روزنامه‌نگاران داخل کشور، میزان مشارکت در انتخابات دوره یازدهم مجلس در تهران را حدود ۱۷ درصد و در کل استان تهران حدود ۲۱ درصد و در کل کشور حدود 25 در صد تخمین زده اند.

انتخابات بی رونق روز گذشته ضربه ای مستقیم بود به رهبر جمهوری اسلامی که در 10 روز گذشته به هر بهانه ای برای کسانی که به دیدارش برده می شدند مردم را دعوت به شرکت در انتخابات کرده و آن را وظیفه ملی، مدنی و حتی شرعی اعلام کرده بود. او روی مشارکت مردم درانتخابات بسیار تاکید کرد در حالیکه خود او و بیت رهبری نقش مستقیمی در تهیه لیست شورای نگهبان و تبدیل انتخابات به انتصابات داشتند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: