ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنان تازه "سرافراز"

گوشه کوچکی از آنچه در

صدا و سیما می گذرد و مردم نمیدانند

 
 
 

 

 

درجمهوری اسلامی شاید 40 سال است که بیش از هر کشور دیگر جهان این شعار توسط حکومتی ها تکرار می شود "حکومت متکی به مردم" و بنام مردم سخن می گویند اما هرگوشه ای از پرده حکومتی که بالا زده می شود معلوم می شود نه حکومت به مردم کوچکترین اعتمادی دارد و نه مردم به حکومت.

به این نکاتی که از قول سرافراز رئیس سابق صدا و سیما سایت "تاریخ ایرانی" منتشر کرده دقت کنید:

«آقای پورنجاتی معاون وقت سیما بعد‌ها اعلام کرد پیشنهاد ساخت یک برنامه تلویزیونی در نقد جریان روشنفکری مخالف نظام توسط سعید امامی در جلسه مشترک با رئیس سازمان داده شد ولی ایشان با پخش برنامه هویت مخالف بود. دو سال پس از پخش این برنامه بود که ماجرای قتل روشنفکران توسط سعید امامی و همکارانش بوقوع پیوست و برنامه چراغ آدرس غلط در مورد عاملین قتل‌های زنجیره‌ای داد. وقتی دولت آقای خاتمی مستقر شد، متوجه شدند علی لاریجانی را نمی‌توانند عوض کنند. شرط گذاشته بودند سه نفر از معاون‌ها باید عوض شوند و یکی هم من بودم و از طریق وزارت اطلاعات هم برای من پرونده‌سازی کردند؛ اما از طریق رهبری جلوی آن کار گرفته شد.

نه به خاتمی رای دادم نه به موسوی. سال ۸۸ از رئیس سازمان و بیرون سازمان با هم، از دستگاه‌های امنیتی آمدند و جلوی دستگاه SNG شبکه پخش زنده اعتراضات خیابانی را گرفتند.

به ما گزارش دادند که بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ شوهای خوانندگان زن قبل از انقلاب را از سازمان خارج کردند تا معدوم کنند! اما این‌ها به شبکه‌های خارجی فروخته شد. مورد دیگر هم خروج غیرقانونی آرشیو توسط یکی - دو کارمند آرشیو مرکزی بود. در جلسه‌ای که من با مدیرکل وزارت اطلاعات در سال ۱۳۹۴ داشتم به من اعلام کرد مدت‌ها روی بحث خروج تصاویر آرشیوی به خارج کشور کار کرده و در ‌‌نهایت یک نفر دستیار تهیه‌کننده را هنگام خروج نوار‌ها همراه هارد دیسک‌هایی که شمارهٔ اموال صداوسیما داشتند، در فرودگاه بازداشت کرده بودند!»

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: