ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 شهریور  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

افشاگری غفوری فرد

احمدی نژاد را چه کسانی

تربیت کردند و رئیس جمهور؟

 
 
 

 

 

الان نزدیک به یکسال می شود که آقای باهنر، نایب رئیس مجلس قبلی و دبیر کل جبهه پیروان خط رهبری (جانشین مرحوم حبیب الله عسگراولادی) بتدریج حرف هائی متفاوت با نظرات و اقدامات چند دهه اخیر خود میزند و دارد. دارند زمینه ای می سازند بلکه او را نامزد انتخابات ریاست جمهوری کنند. هم مهندس است و هم از داخل حکومت است و هم در جبهه راست و متحد دیرینه موتلفه اسلامی.

این زمینه چینی را بتدریج برخی فعالان سیاسی جدی گرفته و حافظه مردم را فعال می کنند. باهنر نخستین کسی بود که اعلام کرد "تولید در ایران گران تمام می شود و حالا که پول نفت داریم، چرا مشابه تولید داخلی را از خارج وارد نکنیم؟" این اظهار نظر او با یک سرچ سریع روی گوگل ظاهر می شود. هنوز مجلس پنجم برقرار بود و انتخابات ریاست جمهوری و رقابت خاتمی و ناطق نوری در پیش که ایشان این اظهار نظر را کرد و دنبال آن را حبیب الله عسگراولادی گرفت و عینا همین را گفت و هر دو اظهار نظر در نشریه "شما" ارگان موتلفه اسلامی منتشر شد.

حالا روز گذشته سایت "جماران" یکی دیگر از شاهکارهای او را رو کرده و از قول غفوری فرد که رقابت دارد با باهنر در حزب موتلفه اسلامی نوشت:

«احمدی نژاد را خود باهنر آورد. آقای باهنر نقش بسیار تعیین کننده ای داشت که ایشان  را شهردار کردند.همان موقع به او گفتند که ایشان مشکل اقتصادی و پرونده اقتصادی باز دارد. آقای باهنر گفت که ما داریم او را برای رئیس جمهوری تربیت می‌کنیم.»

پشت کردن حجت الاسلام ناطق نوری به این طیف بوقلمون صفت بیهوده نیست!

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 سپتامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: