ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 9 اردیبهشت

برای سر به مهر ماندن برخی نامها

دهان را با گلوله می بندند!

 
 
 
 
 

 

حمید حاجیان وکیل دادگستری شنبه شب با شلیک 8 گلوله در پارکینگ خانه‌اش کشته شد. این قتل را نمی توان در ارتباط با محاکمه حسین هدایتی متهم بانک سرمایه ندانست. آیا با این قتل خواستند نام کسانی در دادگاه بانک سرمایه فاش نشود؟ این نقطه گرهی ماجرای قتل حاجیان  است. حسین هدایتی در آخرین دفاعیات خود در دادگاه گفته بود: سراغ افراد با نفوذ بروید و آن‌ها را محاکمه کنید. فیروز دولت آبادی سفیر دولت وقت در ترکیه ۲۱ میلیارد تومان برای یک سریال و فیلم از بنده پول گرفته است. چرا او را محاکمه نمی‌کنید؟

فرد مهم مرتبط با پرونده بانک سرمایه "یقینی" نام دارد که یکبار می گویند از ایران خارج شده و یکبار می گویند هنوز در ایران است. هدایتی در دادگاه مدعی شد که حمید حاجیان که به ضرب گلوله کشته شد از محل یقینی با خبر بود. بلافاصله پس از این ادعا، حاجیان در پارکینگ خانه اش ترور شد. پلیس می گوید تمام دوربین های مدار بسته پارکینگ خراب بوده و فیلم ترور و چهره عامل ترور ضبط نشده است. (به یاد دارید که دوربین های مدار بسته استخری که هاشمی نیز در آن استخر مرگ شد قطع بود!)

یقینی که غیب شده، در کربلا موکب و معروف به "بچه هیاتی" بوده است.

این وکیل با اسلحه کمری  ترور شد تا رد  پای چه کس و کسانی در پرونده بانک سرمایه پنهان بماند!

اکبر یقنی کیست و چه اطلاعاتی دارد که که اگر حاجیان ترور نمی شد و کارش به دادگاه کشیده می شد در باره او حرف می زد ؟ چرا در دادگاه بانک سرمایه دادستان و رئیس دادگاه در باره یقینی مهرسکوت بر لب زده اند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: