ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 دی 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیام دریافتی درباره ساخت واکسن کرونا درایران

کار مخالفت با ج. اسلامی

به نفی خلاقیت ایرانی ها کشیده

 
 
 
 

 

طوماری منتشر شده با ادعای 167 امضای داروسازان ایران در نفی ساخت واکسن کرونا در ایران. این طومار ظاهرا خطاب به محمد رضا شانه ساز رئیس سازمان غدا و دارو و مطالعات بالینی نوشته شده و بلافاصله تلویزیون های فارسی زبان خارجی آن را پوشش وسیع و تفسیری دادند.

نویسندگان این طومار از سازمان غذا و داروی ایران خواسته‌اند که «به موقع، و نه بعد از مرگ سهراب» نسبت به خرید و واردات واکسن کرونا اقدام کند.

این داروسازان همچنین از اینکه افراد با تخصص‌های غیردارویی، نظر تخصصی دارویی می‌دهند انتقاد کرده و برخی موضوعات مطرح شده در رسانه‌های داخل ایران درباره تولید واکسن داخلی کرونا را «توهین به شعور علمی داروسازان و صرفا بهانه‌ای برای عدم تامین واکسن» توصیف کرده اند.

این خبر نخستین بار در شبکه عربستانی ایران اینترنشنال که می خواهد ایرانی ها را ناتوان و بی عرضه نشان دهد پخش شد. این درحالی است که اساس چنین طومار زیر علامت سئوال است. من بعنوان یک داروساز با سابقه می نویسم که ایران داروسازان استخوانداری دارد که در این طومار نام هیچکدام از آنها را نیافتم. با پیشکسوتان داروسازی ایران هم تماس گرفتم که همگی چنین طوماری را نفی و رد کردند. ظاهرا کار مخالفت با جمهوری اسلامی به جائی رسیده که خلاقیت و توان ایرانی ها را هم زیر سئوال می برند. همچنان که سابقه خوب و جهانی انستیتو پاستور ایران را.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 دسامبر 2020

 
 

اشتراک گذاری: