ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 شهریور 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

معنای شعار "رضا شاه روحت شاد" چیست؟

مردم از مار ج. اسلامی

به افعی مجاهدین خلق پناه نخواهند برد!

 
 
 

 

 

تبلیغاتچی های حکومتی و نهادهای امنیتی که انواع مستمسک ها را برای توجیه سرکوب مردم در دو اعتراض بزرگ دیماه 96 و آبان 98 تاکنون مطرح کرده اند، اخیرا بیشترین نیروی خود را روی مجاهدین خلق و سلطنت طلب ها متمرکز کرده اند. تمرکزی که عملا به سود آنها تبلیغ شده است.

مردم خوب می دانند پشت علم کردن مترسک سلطنت طلب ها و مجاهدین خلق حکومت بدنبال درمان هزار درد بی درمان خویش است. درمانی که صدوراحکام اعدام و حبس دستگیر شدگان دو تظاهرات 96 و 98 بی فایده است و افاقه نخواهد کرد.

مردم ایران ابله نیستند که از مار اسلام جمهوری اسلامی به افعی مجاهدین خلق پناه ببرند و آنچه که درباره سلطنت طلب ها و شعار"رضاشاه روحت شاد" هم می توان گفت آنست که این شعار به آن دلیل سر داده می شود که رضا شاه روحانیون را پس از بهره گیری از آنها برای رسیدن به قدرت، مانند دستمال یکبار مصرف طرد کرد و به گوشه حوزه های مذهبی فرستاد. کسی با فریاد زنده باد سلطنت و یا زنده باد مجاهدین خلق و بقول حکومت "منافقین" به خیابان نیامده و نمی آید. بنابراین بزرگ کردن دو مترسک سلطنت طلب ها و مجاهدین خلق خود فریبی حکومتیان است زیرا مردم فریب نمی خورند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 اوت 2020

 
 

اشتراک گذاری: