ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

همانجا که قربانیان کرونا بستری اند

مداحان مخالف تعطیل محرم

بروند بیمارستانها سینه بزنند

 
 
 
 
 

 

سعید حدادیان از رهبران حزب مداحان که نگران بی رونق پشت سر ماندن محرم امسال و محروم شدن از جنجال سازی هاست، روز گذشته علیه توصیه های دولت در مخالفت با برگزاری محرم به شکل گذشته ها گفت:

"حتی اگر بمیریم هم مراسم محرم امسال را با شکوه برگزار می‌کنیم. اجازه جان ما که دست خودمان است. حتی اگر قرار باشد کسی بمیرد آنها کسانی هستند که بخواهند جانشان را برای این مراسم بدهند. اجازه جان ما که دست خودمان است. من امسال با هر شرایطی دسته عزاداری بزرگی از میدان آزادی تا میدان انقلاب به راه می‌اندازم."

ایکاش می شد دست او را گرفت و برد به یکی از بیمارستانهائی که مبتلایان به کرونا را در آن بستری کرده اند و گفت: اگر راست می گوئی همینجا با جانت بازی کن و مداحی کند و سینه بزن!

همزمان با حدادیان، آیت الله حکومتی "مکارم شیرازی" هم گفت: "ما اصولی داریم که به هیچ وجه نمی‌توانیم آن‌ها را رها کنیم؛ از جمله آن مسأله عزاداری محرم و صفر است. به هیچ قیمت نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت."

در موج اول کرونا شماری از اعضای کهن سال مجلس خبرگان و شورای نگهبان و آیت الله های حکومتی از جمله همین مکارم شیرازی را با هواپیمای اختصاصی به "کیش" بردند و در قصر باقی مانده از شاه در این جزیره ساکن کردند تا مبادا قربانی کرونا شوند که اگر شده بودند شاید 30 تا 40 فقیه و روحانی جدید تابع حکومت را باید برای جایگزینی آنها پیدا می کردند. امری که تقریبا غیر ممکن بود. از موج اول کرونا تا حالا هیچکدام این آیت الله ها از ترس ابتلا به کرونا در مجامع و حتی دیدارهای چند نفره هم حاضر نشده اند و حالا مردم را می خواهند بفرستند به مسلخ محرم!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 ژوئیه 2020

 
 

اشتراک گذاری: