ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12  مرداد 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه نوه خمینی به مصباح یزدی

حق با امیرکبیر است

مملکت فقط ملت دانا می خواهد

 
 
 

 

 

سلام علیکم

 جناب مصباح فرمودید نوه‌های امام رفوزه شدند، اما این بار بگذارید من به شما بگویم رفوزه چه کسانی هستند . رفوزه آن هایی هستند که پازلی را برای ملت چیدند تا احمدی نژادها در آن ظاهر شوند  رفوزه آنهایی هستند که با نام دین . دین اسلام رادر بین جوانان  نابود کردند.  رفوزه آن هایی هستند که به دروغ دعا برای پیروزی احمدی نژاد را به امـام ‌زمـان (عج) نسبت دادند!  رفوزه آن هایی هستند که بعد از برملا شدن اختلاس‌ و فسادهای مالی دولت نهم و دهم حتی یک عذرخواهی ساده را به دلیل حمایت‌های بی‌قید و شرط خود از دولت احمدی‌نژاد از مردم دریغ کردند !

رفوزه آن هایی هستند که قرائت‌های منفعت طلبانه از اسلام بیان می کنند و دموکراسی را مخالف با آموزه‌های دین اسلام می دانند !

رفوزه آن هایی هستند که وقتی آقای وزیر دولت احمدی نژاد مدرک تقلبی داشت، ولـی رییس جمهور کشور همچنان از او دفاع می کرد، دم نزدند !

رفوزه آن هایی هستند که وقتی احمدی‌نژاد گستاخانه خودش را در هالۀ نور گذاشت باز هم از او حمایت کردند !

رفوزه آن هایی هستند که به نام دین و قرآن دست به هرکاری می زنند و دین را ابزاری کرده اند برای رسیدن به خواسته‌های شخصی ...

جناب مصباح من پیشنهاد می کنم برگه‌های امتحان را این بار به مردم‌ بدهید تا تصحیح کنند. آن گاه خود خواهید دید رفوزه‌های حقیقی چه کسانی هستند!

وای بر مملکتی که در آن مداح برای مردم خطوط سیاسی ترسیم کند و مراجع به اصطلاح تقلیدش زبان بسته باشند. دلم سوخت برای غربت علم و شعور وقتی دیدم بهترین سیاستمداران این مملکت ساعت ها سر میز مذاکره با غول‌های جهان برای بند بند منافع و حقوق این ملت چانه زده‌اند، اما خائن و بی سواد خوانده می شوند، ولی مداحی بی‌سواد در نماز عید فطر سیاست خارجی بلغور می کند و شما تحسینش می کنید!

حق با امیر کبیر بود که می گفت در ابتدا فکر می کردم مملکت وزیر دانا می خواهد، اما بعدتر فکر کردم مملکت فقط شاه دانا می خواهد، اما امروز که در کاشان اسیر ماندم مطمئن هستم که مملکت فقط ملت دانا می خواهد!

آری آقای مصباح مملکت فقط ملت دانا می خواهد ...!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 اوت 2020

 
 

اشتراک گذاری: