ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 اردیبهشت 1399

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تجدید محاکمه نجفی

شهرداری که باید نابود می شد

شهرداری که باید رئیس مجلس شود

 
 
 

 

 

نجفی شهردار سابق تهران یکبار دیگر محاکمه شد. تا حالا چند بار برایش حکم صادر کرده‌اند و این احکام نقض شده است. هم آنهائی که حکم صادر کرده‌اند و هم آنها که احکام را نقض کرده‌اند میدانند پشت پرده این محاکمه و پرونده چیست اما نه جرات و نه استقلالی دارند که واقعیت را بگویند و بر مبنای آن حکم صادر کنند. او که از پاکدست ترین وزرای جمهوری اسلامی بود و در کابینه میرحسین موسوی نیز حضور داشته قربانی توطئه‌‌ای شده که اطلاعات سپاه برایش ترتیب داد. پرستوئی را در کنارش قرار دادند و او فریب خورد و با وی ازدواج کرد و سرانجام هم پرستو قربانی شد و هم نجفی.

نجفی که معلوم نیست به چه دلیل از یک مرز قرمز عبور نمی کند و دهان باز نمی کند تا همه حقایق را بگوید در دورانی که شهردار تهران شد پرونده قطور اختلاس‌ها و فساد مالی شهرداری در دوران قالیباف را جمع آوری کرده و تسلیم قوه قضائیه کرد تا رسیدگی شود. آن پرونده‌ها بایگانی شد و نجفی قربانی زیرا آنها که پشت قالیباف قرار دارند می خواستند او را رئیس مجلس کنند و جلوی نجفی را برای پریدن از سکوی شهرداری تهران به صندلی ریاست جمهوری بگیرند.

نجفی در تجدید محاکمه خود که روز گذشته به پایان رسید اشاراتی به آنچه که میداند اما همه آن را نمی گوید کرد و گفت:

میترا قبل از عقد دائم با چادر به دیدار من می‌آمد اما بعد از عقد با حجاب نامناسب از خانه بیرون می‌رفت. ما با هم چندین بار درگیری فیزیکی داشتیم. میترا حتی چاقو می کشید.  میترا با یک فرد امنیتی ارتباط داشت. او در واتس‌اپ با آن فرد ارتباط داشت و فایل‌های صوتی من را برای او می‌فرستاد. من نمی‌دانم آن فرد از طرف نهادی مأمور شده بود یا شخصا این کار را می‌کرد. میتوانم مشخصات آن فرد را بدهم؛ آن فرد کاملا قابل شناسایی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 مه 2020

 
 

اشتراک گذاری: