ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 شهریور  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سفر به خوزستان هم سر زده نبود

دیدار سر زده رئیسی

از مرده شوی خانه بهشت زهرا

 
 
 
 

 

صفحه 45 دوری را که احمدی نژاد با سفرهای استانی روی گرامافون گذشته و صدایش را تا آخرین حد بلند کرده بود و رهبر آن را می ستود و زنده شدن شعارها و رفتار انقلابی معرفی می کرد، حالا ابراهیم رئیسی با "دور 33" روی گرامافون گذاشته است. گرامافونی که اگر در دوره احمدی نژاد بدلیل پول نفتی که مفت بدستش افتاده بود پر کوک بود، در این دوره بدلیل تحریم نفت ایران و بحران اقتصادی و فقر و فلاکت مردم "کوک" آن در رفته است. دیدار سر زده از مرده شوی خانه (غسالخانه) بهشت زهرا و به خط کردن مرده شوی های زن و مرد در دو صف جدا از هم و سفر باصطلاح سر زده به خوزستان نمونه های این صفحه 33 دور از کوک افتاده و تقلیدی است برای مردم آشنا. لباس کهنه احمدی نژاد را حالا او به تن کرده است. این سفرها آنقدر نخ نماست که از همان ابتدای کار روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به شباهت آنها به دوران احمدی نژاد نوشت که بجای این بازی تشریفاتی و تکراری باید چسبید به کار عملی تا مردم در عمل ببینند رئیس جمهوری چند مرده حلاج است!

نکته دیگری که رئیسی در جریان این تقلید از دوران احمدی نژاد فراموش کرده، نقش و حضور وسیع فضای مجازی است که فرصت این مانورها و عوام فریبی ها را نمیدهد. فضای مجازی کیهان شریعتمداری نیست که برای رئیسی پامنبری بنویسد. در همین فضای مجازی تنها یک روز پس از تبلیغ و ادعای "سفر سر زده رئیسی به خوزستان" فاش شد:

"مطابق شواهد، سفر آقای رئیسی به خوزستان سر زده نبود.  زیرا قبل از سفر ایشان بیمارستان رازی به عنوان سانتر کرونا تخلیه شد و بیماران را به بیمارستانهای گلستان و امام و ... بردند تا آقای رئیسی بیمارستانی تقریبا خالی از کرونا را ببیند.  الان مجددا این بیمارستان غلغله از مبتلایان به کرونا شده است. "


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  29 آگوست 2021

 
 

اشتراک گذاری: