ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 مرداد 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در سفر به خوزستان

محسن رضائی مامورشد

تهدید شیوخ خوزستان را ابلاغ کند

 
 
 

 

 محسن رضایی فرمانده کل سپاه در طول جنگ ایران و عراق که پس از جنگ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شد نیز، هفته گذشته به خوزستان سفر کرد تا از نزدیک جنبش اعتراضی مردم را ببیند. البته در خیابانها ظاهر نشد تا مردم او را ببیند، بلکه با شیوخ عرب دیدار پنهانی کرد و پیام تهدیدی را که حامل آن بود به این شیوخ ابلاغ کرد. آن تهدید این بود که اگر بیرون بیائید و با مردم همراه شوید، کشته خواهید شد. او پس از این ابلاغ به تهران بازگشت و نامه ای به فرمانده کل سپاه پاسداران نوشت و از تلاش‌های صادقانه پاسداران و بسیجیان در یاری رساندن به مردم خوزستان تقدیر کرد.

رضائی نقش مهمی در ادامه جنگ و ویرانی خوزستان داشت و بدلیل همین نقش، آیت الله منتظری در آستانه پایان جنگ نامه ای خطاب به میرحسین موسوی نوشت و در آن یاد آور شد که «ما سرنوشت جنگ را بدست آدم کم عقلی مثل رضائی سپردیم...»

محسن رضائی پس از جنگ و در لباس غیر سپاهی هم این بلاهت را از خود نشان داد و ثابت کرد که حق مانند بسیاری از موارد دیگر با آیت الله منتظری بود!

حکومت پس از پایان جنگ دو برخورد می توانست با رضائی داشته باشد:

1- خود او را پس از تشکیل یک بنیاد مرکب از کارشناسان مکتبی و غیر مکتبی مامور و مسئول بازسازی خوزستان کند و اگر در این ماموریت و مسئولیت نیز ناتوانی خود را به نمایش گذاشت تسلیم دادگاه شود؛

2- او را بلافاصله پس از پایان جنگ تحویل یک دادگاه نظامی بدهد تا به اشتباهات و اعمالش که باعث کشته شدن صدها هزار جوان و نوجوان ایرانی در طرح عملیات نظامی که رضائی بانی آنها بود و همچنین ویرانی شهرهای خوزستان محاکمه کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  26 ژوییه 2021

 
 

اشتراک گذاری: