ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اردیبهشت 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه بدیع محسن رفیقدوست:

لاریجانی نمی آید، اما اگر

بداند رئیس جمهور می شود می آید!

 
 
 

 

 

محسن رفيق دوست عضوسابق شورای رهبر حزب موتلفه اسلامی که اکنون مدعی است از رهبری آن حزب کنار رفته، از رانندگی اتومبیل حامل آیت الله خمینی هنگام بازگشت به ایران از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا به رهبری کمیته ها رسید و بعدها وزیر سپاه هم شد، اما حداقل در نحوه حرف زدن همان فعال میدان بارفروش های تهران است. گویا در سالهای پس از انقلاب کمی هم رفت دنبال تحصیل اما هنوز وقتی دهان باز می کند به سبک لات ها سخن می گوید و البته رُک هم سخن می گوید حتی اگر پرت و پلا بگوید.

در روزهای اخیر با او هم درباره انتخابات 1400 و نامزدهای احتمالی این انتخابات مصاحبه کرده و درباره آمدن یا نیآمدن علی لاریجانی به صحنه انتخابات سئوال کرده اند. او گفته است:

 

«آقای لاریجانی قطعا نخواهد آمد. تمایل برای کاندیداتوری (وی) را دیگران ابراز می کنند، خود ایشان چیزی نگفته است.  علی لاریجانی با من کار کرده و میدانم که جنبه درویش مسلکی‌اش به سیاستمداریش می‌چربد. یعنی خیلی سیاستمدار آنچنانی نیست که بخواهد بخاطر سیاست همه چیز را زیر پا بگذارد. »

رفیقدوست پس از این اظهار نظر ظاهرا متوجه می شود که "متر نکرده پاره کرده" و به همین دلیل حرفش را اینگونه پس می گیرد:

« لاریجانی اگر شرایط را طوری حس کند که رئیس جمهور می شود می آید اما اگر حس کند چنین اتفاقی نمی افتد و قرار است نامزد پوششی باشد در بازی دیگران قرار نمی گیرد و نمی آید.

علی لاریجانی را اصولگرا و اصلاح طلب نمی دانم. او را مستقل می دانم. اگر این حرف من درست باشد دو طرف نباید او را در لیست شان بگذارند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  26 آوریل  2021

 
 

اشتراک گذاری: