ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۴ فروردین ۱۴۰۱

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مانورهای زلنسکی میان ترامپ و بایدن

نقش و سهم پسر "بایدن"

در تولید ویروس در اوکراین

اومانیته- ترجمه پیک نت

 
 
 

 

 از جمله اسنادی که درجریان ورود ارتش روسیه به اوکراین بدست روسیه افتاده، علاوه بر اسناد مربوط به آزمایشگاه های تولید ویروس ها، اسنادی است که نشان میدهد بخش مهمی از بودجه این آزمایشگاهها را پسر بایدن رئیس جمهور امریکا تامین می کرده است. درهمین ارتباط روزنامه اومانیته چاپ فرانسه نوشت:

رمانی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اولین گفتگوی تلفنی خود از همتای اوکراینی خود، ولودیمیر زلنسکی، خواست تا درباره پسر "جو بایدن" تحقیق کند، زلنسکی هنوز چهره شناخته شده ای در میان کشورهای جهان بود. او یک کمدین حرفه ای بود که به تازگی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در اوکراین (کشوری ۴۴ میلیونی) پیروز شده بود.

زلنسکی، با ریش تراشیده و کت و شلوار و کراوات، بعد ازظهر 25 ژوئیه 2019، تماس تلفنی ترامپ را دریافت کرد. رئیس جمهور جدید اوکرین در این تماس تلفنی فقط از رئیس جمهور امریکا تشکر کرد و با تملق گفت: می خواهم به شما بگویم که من این فرصت را داشتم که از شما یاد بگیرم ..."

تا اینجا همه چیزبه خوبی پیش رفت. پس از آن این بازیگر حرفه ای با سیاه نمایی سیاست خود را به اجرائ گذارد . زلنسکی به ترامپ اطلاع داد که از آنگلا مرکل صدراعظم وقت آلمان و رئیس جمهور مکرون به خاطر کم کاری برای اوکراین انتقاد می کند و از واشنگتن به عنوان "متحد اصلی کشورش استقبال می کند. او گفت که آماده خرید بیشتر موشک های ضد تانک "ژاولین " از ایالات متحده است. ترامپ به زلنسکی گفته بود از شمامی خواهم یک لطفی بکنید و در مورد فعالیت های یکی از پسران جو بایدن، بنام " هانتربایدن" که از سال 2014 (در حالی که پدرش معاون رئیس جمهور بود) تا سال 2019، که در هیئت مدیره یک شرکت گاز و نفت اوکراین،بنام " بوریسما" عضو بود تحقیق کنید. "یک چیز در برابر چیز دیگر"

"سر پسر دشمنم را به من بده، من به تو ابزاری می دهم که درمقابل روسیه از خود محافظت کنی!"

این معامله "زلیسکی ـ ترامپ" برای وکیل کاخ سفید پنهان نماند ودفن نشد. درست قبل از این تماس تلفنی، دونالد ترامپ از رئیس دفتر خود درخواست کمک 400 میلیون دلاری برای "کیف "کرده بود. بدین ترتیب از ابتدا "کودتا"ی روی کار امدن و پیروزی زلیسکی برنامه ریزی شده بود. شکایت ترامپ به جایی نرسید. در کنگره، ، به لطف یک مقام افشاگر، این ماجرا به پایان رسید وجمهوری خواهان در اولین محاکمه استیضاح دونالد ترامپ چیزی برای شکایت پیدا نکردند...

 آیا ولودیمیر زلنسکی از تسلیم نشدن در برابر باج خواهی دونالد ترامپ سودی از جو بایدن گرفت؟ لزوماً اگر بخواهیم سرخوردگی وناامیدی اولی"ترامپ"را در برابر دومی "جوبایدن" باور کنیم .باید گفت هردو از یک مسیر معین امتناع ورزیدند و به (مداخله نظامی، تحویل مستقیم تسلیحات) به اوکراین ادامه دادند .

"https://www.humanite.fr/monde/volodymyr-zelensky/ukraine-quand-trump-se-faisait-maitre-chanteur-743058.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳ آوریل ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: