ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جنجال و هیاهو بر سر

قتل و نه شهادت یک امام جمعه

 
 
 

 

 قتل امام جمعه بابل در محوطه بانک ملی این شهر، بلافاصله تبدیل به طناب کشی خبرگزاری های حکومتی در داخل کشور و تلویزیون های سه قلوی خارج از کشور شد. خبرگزاری فارس و گویا روزنامه کیهان بلافاصله با انتشار عکسی از دیدار مقتول با رهبر جمهوری اسلامی، علم منافقین (مجاهدین خلق) را بالا بردند و حتی مدعی شدند که فرد مهاجم، سلاح نگهبان بانک را از چنگش در آورده و با آن آیت الله سلیمانی را به رگبار بسته است. تلویزیون های سه قلو هم فوراً ماجرا را وصل کردند به حساب بانکی میلیاردی امام جمعه و آخوند کشی در جمهوری اسلامی.
فیلمی که از دوربین مدار بسته بانک تهیه و بلافاصله روی شبکه های اجتماعی قرارگرفت نشان داد که ادعای خبرگزاری های داخلی بکلی دروغ بوده، زیرا فردی که سلاح در دست داشته با خیال آسوده و مانند نگهبان مسلح بانک در محوطه بانک قدم می زده و حتی آبدارچی و مامور حراست با وی آشنا بوده و به کار خودشان مشغول بوده اند. ضارب با خیال راحت پس از چند بار قدم زدن آهسته؛ با خیال راحت خود را به امام جمعه که روی صندلی نشسته بوده می رساند و او را به رگبار می بندد. پس از واقعه هم آبدارچی و مامور حراست بانک سلاح را به آسانی از دست او که ظاهراً حدود 60 سال سن دارد می گیرند و ضارب هم می رود به پشت باجه ها در بخش اداری بانک. این فیلم نشان میدهد که "ترور"ی در کار نبوده و بیشتر یک مسئله شخصی زمینه ساز این قتل بوده است و اعلام "شهید" و تعطیل سه روزه شهر بخاطر این قتل مضحک و خنده دار است. آنچه باید روشن شود اینست که بین امام جمعه و آن مامور سلاح بدست چه رابطه ای وجود داشته است. البته ضارت گفته که با برادر امام جمعه خرده حساب داشته و امام جمعه را بجای برادرش گرفته و کشته است. ادعائی که نمی تواند درست باشد، زیرا امام جمعه آنجا نشسته بوده و ضارت هم دور و برش میگشته و قطعاً میدانسته که وی برادر امام جمعه نیست بلکه خود امام جمعه است و اصلاً باید دید برادر امام جمعه هم معمم است یا نیست.
گویا ضارب از فرماندهان اسبق و بازنشسته "ناجا" بوده که پس از 30 سال بازنشسته شده و بصورت فوق العاده در بانک ملی مامور نگهبانی بوده است.
به این ترتیب، آنچه اتفاق افتاده یک قتل مثل دهها و صدها قتل دیگری که در طول ماه و سال در ایران روی میدهد بوده نه ترور و امام جمعه هم بر خلاف بیانیه ای که از سوی رهبر جمهوری اسلامی صادر شده "شهید" محسوب نمی شود!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۹ آوریل ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: