منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۱۹ فروردین ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

شهرستان

ما در این باره قضاوت نمی کنیم که در ایران دیکتاتوری حاکم است یا نه و مطبوعات داخل کشور تحت فشار سانسور این دیکتاتوری هستند یا نیستند. اما برای این سئوال ساده باید پاسخی یافت:

محمود صادقی و فلاحت پیشه که در گذشته هر دو نماینده مجلس بوده اند و اکنون سرگرم موج سواری روی افکار عمومی جامعه برای جمع کردن رای برای انتخابات مجلس آینده اند. در تازه ترین اظهار نظر خود که مطبوعات داخل کشور آنها را منتشر کرده اند گفته اند:

فلاحت پیشه: برخی می‌خواهند مجلس را هم دیکتاتوری کنند. (یعنی همه جا دیکتاتوری است و مجلس را هم می خواهند دیکتاتوری کنند!) بعید می‌دانم عقل سیاسی کشور تا این اندازه افت کرده باشد. هدف طرح انتخاباتی مجلس برای محدود کردن ورود افرادی که سه نوبت نماینده مجلس بوده اند در انتخابات آینده مجلس عمدتا به دنبال حذف رقیب است.

محمود صادقی: نه پیام نوروزی رهبری و نه سخنرانی طولانی ایشان در مشهد نکته  تازه ای نداشت و هیچ امیدی را برای تحول مثبت در اقتصاد و سیاست برنیانگیخت.

 

2- یک آمارِ هولناک از وضعیت روحی ایرانیان؛ سازمان بهزیستی: به ۷ میلیون نفر برای پیشگیری از خودکشی مشاوره داده‌ایم!

بینی و بین الله، خودمانیم! اگر یک صدم این اظهار نظر در مطبوعات زمان شاه منتشر شده بود، با گوینده و سردبیر و صاحب امتیاز آن روزنامه ساواک چه می کرد؟ و خشم اعلیحضرت دامن چند نفر را میگرفت؟

 

- کسانی که به هر دلیل خودکشی ذهن آ‌ن‌ها را درگیر کرده پیش از هر اقدامی با اورژانس اجتماعی و تلفن ۱۲۳ تماس بگیرند.

 

- احمد خاتمی امام جمعه خوش سیمای تهران: دل متدینین از بی‌حجابی‌ها خون است اما کارهای خودسرانه در بحث بی‌حجابی خلاف شرع است. یک تئوریسین آمریکایی گفته اگر رکن حجاب را در ایران بزنیم جمهوری اسلامی ساقط می‌شود. اگر حجاب را زدید ولایت فقیه را هم زده‌ایم. (آن تئوریسین کیست و در کجا این اظهار نظرش منتشر شده معلوم نیست!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۸ آوریل ۲۰۲۳

 
 

اشتراک گذاری: