ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مثلث رئیسی- وحیدی- رادان

وزیر کشور مهر پیشانی

تحت تعقیب اینترپل است

 
 
 

 

 

سردار احمد وحیدی که به همراه ابراهیم رئیسی به پاکستان و سریلانکا سفر کرده بود، از بیم دستگیر شدن توسط اینترپل، فورا به ایران بازگشت.

احمد وحیدی که از جمله مهرپیشانی های سپاه است، چند سال فرمانده سپاه قدس بود و هنگامی که در راس این واحد نظامی بود، انفجار مرکز همیاری یهودیان در آرژانتین روی داد که منجر به کشته شدن نزدیک به ۹۰ نفر شد. همان زمان انگشت اتهام به سوی احمد وحیدی رفت و احتمالا به همین دلیل بی سر و صدا از فرماندهی سپاه قدس کنار گذاشته شد تا آینکه در دولت رئیسی مهم ترین وزارتخانه یعنی وزارت کشور در اختیارش قرار گرفت. او اکنون از حامیان سفت و سخت طرح نور برای اجرای طرح حجاب اجباری است و فرمانده کل نیروی انتظامی "رادان" نیز که زیر دست اوست عامل اجرائی طرح نور.

درجریان سفر وحیدی به پاکستان دولت جدید و دست راستی آرژانتین که تمایلات شبه نازیستی هم دارد و اخیرا برای حمایت از نتانیاهو در جنگ غزه به اسرائیل نیز سفر کرد، پرونده انفجار مرکز همیاری یهودیان آرژانتین را از زیر میز به روی میز آورد و دولت های پاکستان و سریلانکا خواست تا با پلیس اینترپل برای دستگیری وحیدی همکاری کنند. اینترپل برای احمد وحیدی اخطار قرمز صادر کرده است.

در و تخته در دولت رئیسی که خود یکی از سه قاضی مرگ در قتل عام زندانیان سیاسی دهه ۶۰ است خوب با هم جور شده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۷ آوریل  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: