ايران و جهان  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۱ فروردین ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه حجت الاسلام منتجب نیا

مار حجتیه در آستین انقلاب

و ج. اسلامی تبدیل به افعی شد

 
 
 

 

 

رسول منتجب نیا، پیشتاز افشای نقش حجتیه در ساختار نظام جمهوری اسلامی شده و تاکنون در چند  مصاحبه به نکاتی دراین باره اشاره کرده و هر بار با دلائل و نشانه های بیشتر.

حالا منتجب نیا می گوید:

"در حال حاضر انجمن حجتیه تعیین‌کننده و تصمیم‌گیرنده بسیاری از امور کشور است، اما اسم آن را عوض کرده و نام خود را گذاشته "جبهه پایداری" و می‌رود تا همه کشور و نظام را در چنگ خود بگیرد. آقایان توجه نمی‌کنند.  وقتی همه چیز به آتش کشیده شد متوجه می‌شوند چه بلایی سر مردم و کشور آمد. جبهه پایداری را مصباح یزدی پایه گذاری کرد و امثال سردار محصولی، مرتضی آقا تهرانی و سعید جلیلی که پرورش یافتگان انجمن حجتیه اند امور جبهه پایداری را بدست گرفتند.

انجمن حجتیه در مشهد توسط شیخ محمود حلبی پایه گذاری شد و هدف خود را مبارزه با بهائیت اعلام کرد، اما پشت این بهائی ستیزی مبارزه با هر تفکر و فعالیت سیاسی از جانب مذهبیون و روحانیون، ملیون و توده ایها بود. آنها، ادامه اخوان المسلمین خاورمیانه، در ایران بودند و همچنان هستند. پایه گذار اخوان المسلمین "حسن البنا" یک کارگزار انگلیسی در مصر بود که با روی کار آمدن هیتلر در آلمان با او متحد شد.

بحث ما بر سر تاریخ نیست، بلکه بحث بر سر انجمن نیمه علنی و نیمه زیر زمینی است که بصورت خزنده انقلاب ۵۷ و جمهوری اسلامی را بلعیده و در تلاش برای بلعیدن آخرین دست و پاهائی است که از آن انقلاب باقی است و از دهان آن بیرون مانده است. بسیاری از جنایاتی که در جمهوری اسلامی روی داد، نقش آفرینش انجمن حجتیه بود. ارتجاعی ترین قوانین و اقدامات مذهبی ، زیر سر همین انجمن است. آنها ذاتا از نظر اقتصادی و سیاسی متحد انگلیس هستند، اما اگر علنی نکردن این گرایش به سودشان باشد آن را زیر شعارهای تند و تیز ضد انگلیسی و ضد اسرائیلی و ضد امریکائی پنهان می کنند.

حاکمیت مطلق این جریان در جمهوری اسلامی، سرآغاز پیوند علنی ایران با امریکا خواهد شد و آنگاه است که امریکا و غرب دیگر نگران اعدام و سرکوب، روسری و حجاب و کودتا در ایران نخواهند بود.

در ابتدای پیروزی انقلاب ۵۷، آنها برای آیت الله خمینی پیغام فرستادند که حاضرند ۳۰ هزار کادر خود را دراختیار او بگذارند که ايت الله خمینی با شناختی که از آنها داشت، این پیشنهاد را رد کرد و بعدها نه تنها خواهان انحلال حجتیه شد، بلکه در نامه ای خطاب به شورای نگهبان وقت نوشت:

«اگر آنها موفق شوند و قدرت را بدست بگیرند، همه چیز برباد خواهد رفت»

انجمن حجتیه اگر پیش از انقلاب ۳۰ هزار عضو داشت، در این ۴ دهه، این رقم را به ۳۰۰ هزار رسانده است.  این انجمن اکنون زیر نام چبهه پایداری، ماری است که در آستین انقلاب و جمهوری اسلامی به افعی تبدیل شده است. (نقل از مصاحبه منتجب نیا با روزنامه جمهوری اسلامی)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۹ آوریل  ۲۰۲۴

 
 

اشتراک گذاری: