مصاحبه تلویزیونی وزیر راه و ترابری
در آسمان کدام کشور جهان
هواپیما لیز می خورد؟، جز ایران!

 

دیدار با اولین رئیس دانشگاه تهران در ج. اسلامی
پیرترین زندانی کودتا
زیر فشار نگاه امنیتی بازجوها

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

20  اسفند

1388

11 مارس

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

دروغگوترین حاکمیت جهان
در ایران حکومت می کند!

به جرات می توان گفت که مقامات هیچ دولت و حکومت غیر مذهبی در جهان باندازه مقامات و حاکمیت ایران دروغ نه گفته و نه می گوید. مگر در زمان جنگ دوم جهانی که دستگاه تبلیغاتی هیتلر به ماشین پخش دروغ و تبلیغ تبدیل شده بود. حتی فاشیسم هیتلری نیز حداقل در جزئی ترین مسائل جامعه و دولت دروغ نمی گفت. در جمهوری اسلام از صدر حاکمیت که علی خامنه ای باشد، تا کوچکترین مقام قضائی مثل مدیرکل دادگستری تهران و یا نمایندگان مجلس، حتی امام جمعه فلان شهر کوچک و یا سخنگویان چاق و لاغر وزارت خارجه با وقاحت کامل چشم در چشم مردم دوخته و دروغ می گویند. تفاوت نمی کند که در چه زمینه و درباره چه موضوع و یا فردی، درباره همه چیز دروغ می گویند. چه در باره مسائل داخلی و چه در مسائل خارجی. این وضع به گونه ایست که گاه انسان تعجب می کند که درباره فلان موضوع اگر راستش را بگویند که مردم راحت تر قبول می کنند و می پذیرند، بنابراین به چه دلیل حتی در این گونه موارد هم دروغ می گویند؟ پاسخ عامیانه اش جز این نیست که "ترک عادت موجب مرض است" و پاسخ علمی و روانشناسی اینست که حاکمیت کوچکترین اعتماد به نفسی به خود ندارد و به دلیل وحشت از آشکار شدن این ضعف، در همه عرصه ها دروغ می گوید. حتی دروغی که 48 ساعت بعد باید پس بگیرند. اما درس نگرفته و بعد از 48 ساعت درباره همان موضوع یک دروغ دیگر می گویند. به همین ماجرای دستگیری عبدالمالک ریگی نگاه کنیم. اگر از اول راستش را گفته بودند که او را با همکاری افغان ها و امریکائی ها تحویل گرفتند، مردم به راحتی می پذیرفتند و هیچ ایرادی هم نمی گرفتند. اما آنقدر دراین باره دروغ گفتند که حالا دیگر این ماجرا هم تبدیل به یک داستان مسخره در میان مردم تبدیل شده است.

علی خامنه ای می گوید روز 9 دیماه دهها میلیون ایرانی به نفع او و دولت احمدی نژاد تظاهرات کردند! و یا میلیون ها معترض را سرکوب خونین می کنند و سپس رهبر می گوید فریب خوردگان به راه راست آمدند! در کجا دنیا میلیون ها نفر و در پایتخت یک کشوری اکثریت مردم آن فریب خورده اند که در جمهوری اسلامی فریب بخورند. اما دروغ استخوان ندارد و گفته می شود.

مدیرکل دادگستری تهران دیروز می گوید برای فائزه هاشمی یک پرونده قضائی درست کرده است و هم او تاکید می کند که بالاخره باید در ایران معلوم شود که هیچ تبعیضی نیست و همه در برابر قانون یکسان اند. این که جرم فائزه هاشمی چیست؟ بر همگان معلوم است که ماجرا بر میگردد به موضع گیری خود او بنفع میرحسین موسوی و ضمنا فرزندی هاشمی رفسنجانی. از این آقای دروغگو باید پرسید اگر همه در برابر قانون برابراند چرا احمد جنتی محاکمه نمی شود و برایش پرونده ای تشکیل نمی شود. شاکی دولت و خصوصی هم که دارد. خوب راست و پوست کنده بگوئید فائزه هاشمی بدلیل نقش داشتن در انتخابات 22 خرداد قرار است محاکمه شود. و یا وزیر علوم دروغگو می گوید موسوی نمی تواند در دانشگاه تربیت معلم تدریس کند زیرا فوق لیسانس دارد. اگر فوق لیسانس نباید تدریس دانشگاهی کند، پس چرا تا حالا می کرده و ضمنا یک آدمی که یک دوره کوتاه وزیر خارجه و سپس 8 سال نخست وزیر یک کشور بوده برای تدریس نیازمند مدرک است؟

خوب راست و پوست کنده می شود گفت ایشان فعلا صلاح نیست تدریس کند زیرا اگر برود به دانشگاه تربیت مدرس کلاس ها تعطیل می شود و همه می خواهند در کلاس ایشان شرکت کنند و یا تردد او میان خانه و دانشگاه یکباره ممکن است به یک تظاهرات سبز تبدیل شود.

همه این احتمالات را پشت دروغ هائی که می گویند پنهان می کنند. البته خودشان پشت این دروغ ها پنهان می شوند، زیرا مردم بسیار دقیق و کامل می دانند واقعیات در پشت این دروغ ها چیست. اینها آخرین نمونه هاست، والا نه صدها که هزاران نمونه می توان دراین زمینه ارائه داد. در کدام کشور دنیا می توانید نمونه ای را پیدا کنید که یک دولت و حاکمیت آن رسما یک خبرگزاری ویژه برای دروغ پراکنی راه اندازی کرده باشند. خبرگزاری فارس این نقش را دارد و این تازه یک نمونه از دروغ پراکنی خبری در مطبوعات و رسانه های صوتی و تصویری است. والا سیما از کیهان گوی سبقت می رباید و ایرنا از رجانیوز و ....


همسایه ها را خبر کنید، تا آبرو داری کنند!

این ابلاغیه ایست که برای استقبال از احمدی نژاد در بندرعباس صادر شده و برای پالایشگاه این بندر فرستاده اند و از آنجا هم برای تمام واحدها فرستاده شده است. همه را فرستاده اند دنبال نیرو جمع کردن برای کسی که رهبر می گوید با 25 میلیون رای و بدون هیچ تقلب  و کودتائی برنده انتخابات شده و کسی هم حق اعتراض ندارد. برای هزار نفر معطل مانده اند و ابلاغیه صادر می کنند، آنوقت ادعای 25 میلیونی دارند!


ناوشکن
وارداتی از آب درآمد

این عکس آن ناوشکنی است که بعنوان محصول توان مهندسی سپاه پاسداران، با حضور مقام معظم به آب انداخته شد و یک موشک سطح به سطح هم گویا از آن شلیک کرده اند. ترتیب دهندگان مراسم آب اندازی این ناو شکن آنقدر شتاب داشتند که یادشان رفته بود آرم "Krupp" را که یکی از معروف ترین مجموعه های صنعتی آلمان است که تجهیزات نظامی و دریائی نیز تولید می کند از بالای دکل ناوشکن بردارند و یا رویش یک پرده ای، پرچمی، کهنه ای، چیزی بیاندازند تا وزیر دفاع و فرمانده سپاه لاف زن و دروغگو شناخته نشوند. هیچ ایرادی ندارد که یک کشور ناوشکن از یک کشور دیگر بخرد و نیروی نظامی خود را به آن مجهز کند. عیب از آنجاست که به مردم به دروغ گفته می شود این ما خودمان ساخته ایم. آن هم مردمی که مو را از ماست بیرون می کشند و کوچکترین حرکت و حرف و عمل حاکمیت را زیر ذربین می برند. مثل همین عکس!

توضیح> یکی از خوانندگان پیک نت که دارای اطلاعات قابل توجه نظامی است، درباره عکس بالا این توضیحات را دراختیار ما قرار داده است: این ناوشکن تماما وارداتی نیست، یعنی قطعاتی از آن برای مونتاژ وارد شده است. از جمله دکل آن که ساخت کروپ آلمان است. اجزاء درونی آن نیز از روی نقشه ناوشکن هائی که زمان شاه خریده داری شده بود و با انقلاب، امریکا آنها را تحویل نداد اما نقشه هایش قبلا داده شده بود، ساخته شده است. به همین دلیل نه تنها کل این نقشه و مدل قدیمی و تقریبا از دور خارج شده است، بلکه سیستم رادار آن بسیار ضعیف و یک بُعدی است و قابلیت مانور و رد یابی ندارد. آن تجهیزاتی که اخیرا در ایتالیا لُو رفت و قبل از رسیدن به ایران توقیف شد و تعدادی ایرانی نیز در همین ارتباط دستگیر شدند، قطعاتی بود برای رفع همین نواقص  ناوشکن مورد بحث و به روز کردن رادار آن که ناکام ماند. بنابراین، نمی توان گفت که تمامی این ناوشکن وارداتی است، بلکه به نوعی مونتاژ شده درایران است با مشخصا و موقعیتی که در بالا برایتان توضیح دادم. موفق باشید.


8 مارس در برلین
آن جنگل سبز ایران را
جنبش زنان آبیاری کرد!


اعتصاب در بخش هائی از ذوب آهن اصفهان

اعتراف وزیر اطلاعات
شکاف در صفوف اطلاعاتی ها و نظامی ها، عاشورا آشکار شد

جنبش سبز ایران منطقه را دگرگون کرده!

بسیجی ها!
با چشم و گوش باز قضاوت کنید
محارب کیست؟
مهدی خزعلی


با لغو تحریم نرم افزارهای اینترنتی
جدال مردم با مخابرات ایران وارد مرحله جدیدی می شود

طلا فروشی پاساژ فردیس کرج را خالی کردند
سارقین مسلح
در لباس و نقاب سیاه انتظامی

زلزله و سونامی
دو سلاح جدید ویرانی و کشتار
مترجم مهدی شهرتی – وبلاگ "همیاران"

برندگان و بازندگان انتخابات عراق بتدریج از سایه خارج می شوند

دادستان تهران
اعتراض خیابانی جرم نیست مگر با اغتشاش همراه باشد!

پروژه مسکن مهر
فرماندهان سپاه بساز و بفروش می شوند!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


از دوبی
به پیک نت

من مدت 20 سال است که در دوبی زندگی می کنم و اکثر آقایان که واسطه های حکومت هستند و ثروت کشور را به جیب هایشان می ریزند را می بینم. میخواهم با همکاری شما یک ستون باز کنیم و شروع به افشاگری این افراد بکنم. از  نفتی ها بگیرید تا به لوازم پالایشگاهی و ... منتظر جواب شما هستم.

اراتمند...

 

پیک نت: دوست عزیز شما بنویسید و بفرستید تا ما هم ببینیم مطالب شما چیست و جنبه خبری دارد؟ البته به این شرط که به خط فارسی بنویسید و نه لاتین فارسی.


قدرت جنبش
قدرت حکومت

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی – واحد علوم و تحقیقات تهران- هستیم که با انتشار اطلاعیه ای نسبت به صدور احکام اعدام، حمله شبانه به خانه هنرمندان، افزايش فشارهای روانی بر خانواده دستگير شدگان و بازداشت های جدید دانشجوئی نه تنها اعتراض داریم بلکه آن را محکوم می کنیم. حالا که نمی گذارد صدای ما به گوش مردم برسد، شما یاری کنید که این صدا پخش شود. ضمنا یادمان باشد که مراسم سنتی چهارشنبه سوری فرصتی است برای اعتراض به این روش های حکومت. و باز یادمان نرود که قدرت حکومت در سرکوب و سلاح است و قدرت جنبش مردم در بی شماری شان. چنان که در هر کوی و محله این قدرت کمین کرده است.


یادداشت سردبیر
کودتاچی ها را

پشت روسیه

پنهان نکنیم!


آب از سرچشمه
گل آلوده است

سلام - در رابطه به خبرپیک نت در مورد تبدیل شدن مدارس دخترانه به صومعه، می خواستم به اطلاع برسانم که همین طرح برای دانشگاه های دخترانه هم در نظر است: اینجا را ببینید!

ضمنا سخنرانی علی خامنه ای در مورد جدایی پسران و دختران در دانشگاه ها را هم فراموش نکیند. چون آب از سرچشمه گل آلود است.

می گوید آقای خمینی یکبار آقای خامنه ای را فرستاد نماز جمعه که بگوید ما با جدا سازی جنسیتی دانشگاه ها مخالفیم. حالا آن سبو بشکسته و آن پیمانه ریخته و خود ایشان طراح واقعی دانشگاه تک جنسی است. دقیقه سوم این فیلم را در همین ارتباط ببینید!


ما را هم
سبز ببینید

سلام- من یک دردی در دلم هست که خواستم برای شما بنویسم و آن این که متاسفانه 80 درصد تبلیغات جنبش سبز در داخل و خارج از کشور فقط سیاسی است و چشم به طبقه ی متوسط جامعه دارد. درحالیکه طبقه محروم و پائین که زندگی فقیرانه دارند، بیکار شده اند، بیمه ندارند، کرایه خانه ندارند، پول تحصیل بچه هایشان را ندارند و دهها درد بی درمان دیگر دارند هم سبزاند، اما این دردهایشان در شعارها و تبلیغات جنبش سبز جلوه ندارد. ناامنی اجتماعی، سفره خالی، جنایات در سطح جامعه، بیکاری وحشتناک و دیگر بدبختی های آنها هم شاخه های درخت سبز است. باور کنید هست. خدا پدر آقای موسوی را بیآمرزد که از ما هم یاد می کند.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)