بار اصلی بر دوش تهرانی هاست
شهرستان ها یکسره سبز اند
اما حرف آخر با تهران است

 

تفسیر رادیو "صدای روسیه"
ادامه تظاهرات مردم
قطعی ترین گزینه درایران است

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

10 بهمن

1388

30 ژانویه

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

22 بهمن
چون خودشان می ترسند
مردم را می ترسانند!

علی خامنه ای در دیدار با کسانی که گفتند از مازندران به تهران آورده شده اند تا ایشان برایشان سخنرانی کند، از آرزوی خود برای برگزاری راهپیمائی 22 بهمن حکومتی گفت. تظاهراتی با عکس های ایشان در دست اوباش رویش یافته در زمان رهبری وی و پارچه نویسی هائی علیه جنبش سبز و رهبران آن در دست لباس شخصی ها.

همین آرزو را دادستان تهران نیز در سخنانی بیانیه گونه بمناسبت آغاز اعدام های جدید بر زبان آورد. همچنان که احمد جنتی که معلوم نیست چقدر خون در ایران باید ریخته شود تا او از این دنیا و یا از مصدر امور آلوده به جنایت برود، بر زبان آورد. علی خامنه ای گفت که از طرف ملت باج به کسی نمی دهد. اما، آنکه نمی خواهد باج به ایشان بدهد ملت است. خواست برپائی یک 22 بهمن حکومتی که در آن نوچه احمد جنتی و علی خامنه ای، یعنی احمدی نژاد بی نگرانی از حضور راهپیمایان واقعی سخنرانی کند، تحقق نیافتنی است. حداقل تا اینجای کار که کمتر از دو هفته به 22 بهمن مانده، دست نیافتنی است. اگر خلاف این بود و اطمینان داشتند چنین راهپیمائی برگزار خواهد شد،؛ نیاز به این همه تهدید و ترساندن مردم و حتی اعدام های تازه نداشتند و پیه رسوائی داخلی و جهانی را با اعدام های اخیر به تن نمی مالیدند. جان کلام اینست: چون بشدت می ترسند، می کوشند مردم را بترسانند!

هیچکس – حتی اطرافیان احمدی نژاد و حامیان حکومتی و نظامی او- دیگر برای حرف هائی که احمدی نژاد می زند تره هم خُرد نمی کند. نه پایگاهی در میان مردم دارد و نه اعتباری در داخل حاکمیت. نه رای دارد و طرح و نظر. مردی گرفتار بیماری روانی، که یک بیمار روانی دیگر بنام احمد جنتی او را رئیس جمهور کرد! چه کسی با خواندن این جمله او که روز 5 شنبه گذشته در جمع اعضای ستاد دهه فجر بر زبان آورد، تردید می کند که او فقط یک دروغگو و لاف زن نیست، یک بیمار روانی است؟ بخوانید:

"غربی ها مردم ایران برای اغتشاشات پس از انتخابات تحریک کردند. سران کشورهای استکباری با همه توان در ماجراهای اخیر کشور ما وارد شدند، شبکه های تلویزیونی راه اندازی کردند و هر چه در توان داشتند انجام دادند اما در برابر اراده و انتخاب ملت ما شکست خوردند. دشمنان ملت ایران با ترفند ها و وعده و وعید های مختلف و یکسال تلاش، نتوانستند حتی ۵۰۰ نفر را برای مخالفت با نظام اسلامی دور هم جمع کنند. راهپیمایی های شکوهمند انقلاب با تلاش مردمی و به صورت خودجوش با حضور میلیونها نفر برگزار می شود."

درد آنجاست که با دراختیار داشتن صدا و سیمای سراسر و همه امکانات تبلیغاتی برای وارونه نشان دادن واقعیاتی که درخیابانها مردم خود شاهد آن بوده اند، به زانو در آمده اند. نه تنها در هفته دوم بعد از انتخابات بیش از 4 هزار نفر در راهپیمائی ها دستگیر شدند، نه تنها اکنون صدها فعال سیاسی و مدنی و روزنامه نگار و مقاله نویس و وبلاگ نویس و اس ام اس فرست در زندان اند ، بلکه شمار دستگیری های بعد از عاشورا به 5 هزار نفر رسیده است. این چه 500 نفری است که از روی آن هزار هزار بر میدارند و هنوز 500 نفر برجای خود باقی است!


آن "یار دل انگیز" با یاوران نظامی
آن استقبال محترم، با تهدید نظامی

این اتوبوس از جمله اتوبوس هائی است که از شهر شاهی، که شده "قائم شهر" عده ای نظرکرده را جمع کرده و برای دیدار با "یار" که همان علی خامنه ای باشد به تهران آورده بود. آنها را به تهران آوردند تا آن "یار" بگوید "بنام این ملت، بنده باج نمی دهم". البته باج که در جنبش کنونی معنائی جز "حق" ندارد گرفتنی است نه دادنی. ملت ها همیشه حق خود را از حکومت ها گرفته اند و در جمهوری اسلامی هم دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. از همان گروههائی که به دیدار "یار" می برند، در شهر ماشهر هم مطابق پارچه نویسی که می بینید، مردم برای استقبال از احمدی نژاد جمع کرده اند. با امضای "مقاومت بسیج" نوشته اند ثبت نام می کنند، که معنای تهدید آمیز آن جز این نیست که به ثبت نامی ها یک رانتی می رسد که به غیر ثبت نامی ها نمی رسد! و اگر هم برسد شناسائی توسط حراست ها و توبیخ اداری و اخراج است! ضلع شرقی بانك ملي شعبه مركزی ناحيه صنعتی ماهشهر.

آن که میگوید حکومت مشروعیت مردمی دارد، مگر خودش را بخواهد گول بزند، والا مردم که میدانند و این نشان ها هم که مهرتائیدی است بر نداشتن مشروعیت حاکمیت!


حجتیه در پشت تمام حوادث کشور است
کودتاچی ها،اعدام را به ترور
و به کشتار خیابانی افزودند

مصاحبه با مهدی کروبی
احمدجنتی، امام جمعه ای که
به مردم و انقلاب خیانت کرده


اطلاعیه مجاهدین انقلاب
چاقو دسته اش را نمی بُرد
آنها که ترور می کنند
و آنها که فرمان ترور میدهند


نامه دکتر مهدی خزعلی به موسوی
خرقه خونین بزرگان انقلاب
امروز به موسوی رسیده!

 

براساس پیوست لایحه بودجه سال آینده
بودجه دهها میلیارد تومانی حجتیه
میان زیرمجموعه های آن تقسیم شده


تشنج در شورای عالی امنیت ملی
فرمانده کل سپاه به احمدی نژاد:
با حماقت های شما
آبروی سپاه و بسیج و رهبر رفت

قصه رنگ پریده

این عکس را خبرگزاری "ایرنا" از جلسه معارفه رئیس جدید این خبرگزاری که با حضور و سخنرانی احمدی نژاد برگزار شد منتشر کرده است. این که خبرگزاری ایرنا چقدر اهمیت خبری دارد و مردم در داخل و رسانه های بین المللی در خارج چقدر برای آن بعنوان یک خبرگزاری رسمی اعتبار قائل اند، باز می گردد به خط مشی این خبرگزاری. این خط مشی در دولت احمدی نژاد تقلید از روزنامه کیهان بوده است و رئیس جدیدی که احمدی نژاد بر آن گمارده، یعنی فردی بنام "جوانفکر"، از همان قوطی در آمده که "محمد علی رامین" در آمده است. دومی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد شده و پشت سر هم روزنامه و مجله توقیف می کند و اولی رفته خبرگزاری ایرنا تا پشت سر هم دروغ جعل کند.

اما، حاشیه این مراسم مهم تر از متن آن بود. این حاشیه برمی گردد به تصویری که پشت سر احمدی نژاد، هنگام سخنرانی دیده می شود. در روی پرده بزرگی که پشت سر او دیده می شود، رنگ سبز نقشه ایران را به رنگ آبی تیره تبدیل کرده اند تا نشانه ای از جنبش سبز نباشد!


سخنرانی ضد ایرانی
رئیس جمهور اسرائیل در پارلمان آلمان


تاکتیک آمران ترور، به دامی علیه خودشان تبدیل شد

تحقیق بین المللی در باره عوامل ترور استاد فیزیک


هاشمی رفسنجانی:

توطئه ای درکار است که بزودی افشاء خواهم کرد


سخنان علی خامنه ای بهترین اعلامیه بود

برای 22 بهمن

حجت بر جنبش سبز تمام شد!


موسوی رهبر انقلابی چنین جنبشی است
آغوش سبز را باز کنیم برای گرسنگان و تهی دستان
روزنت "ندای سبز"


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


ساختمان های
مرموز در تهران

با سلام- لطفا اگر صلاح می دانید در مورد بعضی ساختمانهای مرموز در شهر تهران اطلاعاتی به بنده و احیانا بقیه خوانندگان خود بدهید. دو نمونه از این ساختمانها:

 ساختمانی در خیابان نجات اللهی نبش کوچه شیرین، دیگری ساختمانی در خیابان شریعتی بالاتر از سیدخندان نبش کوچه بهشت آسا.

با سپاس فراوان- علی

پیک نت: از آنجا که ما اطلاعاتی درباره این ساختمان ها نداریم، عین نامه این خواننده را منتشر کردیم تا اگر دیگران چنین اطلاعاتی را دارند برای انتشار (البته با ذکر منابع معتبر) دراختیار ما بگذارند


ناز و کرشمه های

وزیر اطلاعات

با عرض سلام  و خسته نباشید- خواهش میکنم حتما به اداهای وزیر اطلاعات دولت کودتا توجه کنید. بیهوده با ناز و رقص گردن حرف نمیزند، اینها به سوابقش در حوزه بر می گردد. می ترسم عقده های آن دوران، در زندان علیه جوان هائی که دستگیری امنیتی می شوند سر باز کند. متوجه منظورم که می شوید؟

پیک نت: ما که شدیم. امیدواریم جوان های کم سن و سال بسیج که شده اند پادوی وزارت اطلاعات بیشتر متوجه شوند!


یزید هم امام حسین را
بی دین معرفی می کرد

کاوه. م

حکومت یزید پس از شهادت امام حسین و یارانش در روز عاشورا و به اسارت گرفتن خانواده ایشان و یارانش، در حالی که اسرا را در میان شهرها عبورمی دادند، با تبلیغات حکومتی به بیشتر مردم قبولانده بودند که آنها افرادی بی دین هستند. از مهمترین عبرت این حادثه تاریخی این است که با زر و زور و تزویر حکومتی می توان حتی امام حسین و خانواده ایشان را به مردم بی دین معرفی کرد. حال این سوال مطرح است که چرا نتوان با دستگاه تبلیغات انحصاری و قویتر امروزه و دیگر دستگاههای قدرت یک حکومت، افراد و گروه های منتقد و متدین را بی دین و آزادی خواهان را فاسد معرفی کرد؟ همچنان که در بسیاری از حکومت های استبدادی می بینیم که این کار را می کنند.

برای کسانی که برای مبارزه با ظلم، ستم، تقلب و دروغ به خیابانها آمده اند و در معرض انواع خطرها و حتی کشته شدن هستند، چه جای جشن و شادی و دهن کجی به ارزشهای عاشورا می ماند، که آن دروغ ها را توسط دستگاه های تبلیغاتی شان سر هم کردند؟


دو آیت الله
در دو مسیر

با سلام و عرض خسته نباشید- من یکی از خوانندگان همیشگی شما هستم .مطالب سایت شما در اغلب موارد بسیار روشنگر بوده و انشاالله تا آخر نیز چنین باشد. غرض از نوشتن این نامه خبر درج شده در  صفحه اول شما با عنوان شورای 5 نفره فرمان قتل سیداحمد خمینی و عکس های مربوط به آنست که متأسفانه عکس جناب آیت الله امجد را بجای آقای خوشوقت منعکس داده شده است. اتفاقاً آقای آیت الله امجد که تا چندی پیش امام جماعت مسجد کوی دانشگاه تهران بودند، بدلیل سوء رفتار حکومت با دانشجویان از سمت خود استعفا داده و اساسا ایشان از قبل از انتخابات به صراحت از احمدی نژاد اظهار برائت نمودند. ایشان یک استاد اخلاق و عرفان هستند که  در جلسه ایی (قبل از انتخابات) فرمودند اگر تمام دنیا جمع بشود و بگوید موسوی دروغگو است من باور نمی کنم . علی هذا لطف فرموده و عکس ایشان را از خبر مذکور حذف بفرمایید.

پیک نت: خواننده عزیز! با سلام و تشکر از محبت شما. ما عکس را از طریق ویکی پدیا پیدا کردیم که لینک آن را در اینجا نیز می گذاریم تا خود کنترل کنید. مع الوصف برای رفع کوچکترین ابهامی، از همین لینک و عکس های آن، عکس دیگری از آیت الله خوشوقت را انتخاب کرده و آن را با عکس مورد اشاره شما عوض کردیم. ماشاء الله آنقدر عمامه سفید و محاسن سفید و یا محاسن سفید و عمامه سیاه زیاد است که لابد ویکی پدیا هم قاطی کرده است. البته ما هم معتقدیم همه آنها که عمامه به سر دارند و محاسنی تا زیر گلو، یک نوع نمی اندیشند و یک نقش در جمهوری اسلامی ندارند. یکی می شود آیت الله امجد و یکی هم می شود آیت الله خوشوقت، که تصور نمی کنیم دیگر  مردم ایران به ایشان "وقت" فتوای قتل بدهند!

موفق باشید


آغاز انتشار
یک روزنت تازه

پیک نت: «ندای سبز آزادی»، نام سایت خبری تازه ایست که انتشار خود را از ابتدای بهمن، ماهی که در 22 دومین روز آن انقلاب 57 به پیروزی رسید و شاه و نظام دیکتاتوری اش سقوط کرد. این سایت، بلافاصله با حملات فیلتری کودتاچی ها روبرو شد و به همین دلیل، مسئولین آن آدرس تازه ای را برای باز کردن آن اعلام داشتند. برای دسترسی به آدرس جدید به صفحه پیوندها، ستون اول سمت چپ، بخش روزنت ها مراجعه کنید. از شماره نخست این روزنت، پیام مصطفی تاج زاده را از زندان می خوانید. امید موفقیت برای منتشر کنندگان این سایت داریم.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)