جنبش سبز هیچ راهی جز ادامه مقابله ندارد
گزارش رسیده به پیک نت
از جلسه محرمانه سران کودتا
فرمان تروراستادفیزیک اتمی از این جلسه در امد

 

مصاحبه یک روزنامه آلمانی با "ولی نصر"
زمزمه های ایرانی
 "ولی نصر"، زیر گوش اوباما
ترجمه عسگر داوودی

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

23دیماه

1388

13 ژانویه

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

سبز در برابر دو رنگ سیاه و خونی
مقابله کودتا با 22 بهمن
بازداشت، انفجار، ترور
مهران بهنیا

چند روز پیش بود اسدالله بادامچیان نماینده مجلس هشتم و همه کاری موتلفه اسلامی گفت که تا چند وقت دیگر بمب گذاری و ترور شروع می شود! حالا از سر اتفاق و آن دوراندیشی سیاسی- تروریستی، همان شده که ایشان خوب میداند کیستند و چه مناسباتی با ایشان داشته و  دارند.

سناریوی مجاهدین خلق نخ نما شده است و دیگر جواب نمی دهد. استاد دانشگاه فیزیك هسته ای را كه از قضا طرفدار موسوی هم بوده همان کسی ترور کرد که خواهر زاده موسوی را ترور کرد، که حجاریان را ترور کرد، که صیاد شیرازی را ترور کرد، که می خواست عبدالله نوری و مهاجرانی را در نماز جمعه با چاقو قیمه قیمه کند، که می خواست آیت الله منتظری را قبل از حبس خانگی طناب به گردنش بیاندازد، که فرمان و فتوای قتل های زنجیره ای را اجرا کرد، که قتل عام زندانیان بی پناه را در سال 67 اجرا کرد، که کروبی را می خواستند هفته پیش در قزوین بکشند، که دکتر سامی را در مطبش سلاخی کرد.  ترور استاد فیزیک کار همانهائی است که 7 ماه است در خیابان مردم را به جرم اعتراض به کودتا علیه رای مردم می کشند! همان ها که لباس شخصی به تن دارند و لابد این ترور مقدمه ایست برای ترور خودسرانه! کروبی و موسوی.

دولتی که بر سرکار است، مجموعه ای از آمرین و عاملین جنایاتی است که بخش اندکی از آن را در بالا خواندید.

اما این بازی کهنه شده، دیگر، "اول پیاله" نیست و مردم با "بد مستی" های سرشب خوب آشنا شده اند. می خواهید با این سیاه بازی های خونین به استقبال 22 بهمن بروید؟ بروید. مردم با رنگ سبز در برابر رنگ سیاه و سرخ شما به راهپیمائی 22 بهمن می آیند.


مردم می گویند کار خودشان بود

فیلم ترور

استاد فیزیک

و مصاحبه

با یک خبرنگار

دلیل ترور مسعود علیمحمدی را
در گزارش جلسه
محرمانه سران کودتا" جستجو کنید


1+5 تشکیل جلسه میدهد

قبول و یا رد

عقب نشینی جدید اتمی ایران


شنیده ها در محافل سیاسی
آمادگی جنگی
لشگر کشی هوائی به شرق کشور


لایحه دو فوریتی"اعدام با 5 سوت"
8 نماینده مجلس امضای خود را پس گرفتند

2500 میلیارد تومان

برای جلوگیری از اعتصاب نفتگران


گلف پرشین:
کارگران نفت جنوب، دو ماه حقوق نگرفته اند


از یک نامه دریافتی
"بنیاد تعاون سپاه پاسداران" امپراطوری در کنار جمهوری

از یک خبر دریافتی

وحشت از اعتصاب در شرکت های تابعه وزارت نفت


نامه سرگشاده مهدی کروبی خطاب به ملت ایران
خدایا شاهد باش
شیعیان حسینی را کشتند و مردم را محارب نامیدند!


هاشمی رفسنجانی:
برای پایان بحران و اختلافات اگر وقت تلف کنیم، فرصت نابود می شود

برای ختم یک غائله آماری

گنجایش میدان انقلاب را به شعاع5 کیلومتر محاسبه کنید!


محمدخاتمی:
اعتراضات را نادیده بگیرید وضع بدتر از این می شود

انتشار لیست پول نقد
مقامات ج. اسلامی در بانک های جهان

حاصل دستورات و بخشنامه های احمدی نژاد
"آه" در بساط بانک های ایران نیست!

سایت جهان نیوز که گفته می شود نظرات بخشی از فرماندهان معترض و برکنار شده سپاه پاسداران را منتشر می کنند نوشت: قرار بود- در دولت احمدی نژاد- با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در قالب "طرح‌های زودبازده" بسرعت اشتغال ایجاد شود، اما این سیاست، در نهایت به رانت‌خواری، رشد نقدینگی ، تورم ، ورشکستگی ، بیکاری و رکود اقتصادی انجامیده است.


اگر نیروئی برای "حجت" داشتند هر روز آن را به خیابان می آوردند
یک کارمند آموزش و پرورش


سخنرانی رهبر را جز این نباید تعبیر کرد، که او موافق لشگرکشی خیابانی است
حجت را مردم، در
راهپیمائی 22 بهمن تمام کنند!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 ستون پذیرش تبلیغات

پیام ها و نظرات


لینک خبر پول های نقد
مقامات ج. اسلامی
در شبکه سی ان ان

با سلام. خبری چاپ كرده ايد با نام "انتشار لیست پول نقد مقامات جمهوری اسلامی در بانک های جهان". من اين خبر را چند جا كپی زدم. خيلی جنجال برانگيز شده اس. اگر ممكن است لينك خبر را اعلام کنید.

پیک نت: به اینجا مراجعه کنید.


پول های نقد
بخشی از ثروت
به غارت برده شده است

با سلام – درباره لیست پول نقد مقامات جمهوری اسلامی این نکات را می خواهم بنویسم:

معمولا افراد یا شرکت ها با دارا بودن ثروت های  مورد اشاره، تصمیم به تقسیم ثروت خود به پول نقد، طلا، اوراق بها دار  و سهام در شرکت ها می کنند. با توجه به اندازه و میزان دزدیها میان این برادران مؤمن، شاید تعجب برانگیز نباشد که آنها از مشاوران اقتصادی نیز استفاده کنند. بنا برای ، ارقامی که در لیست اشاره شد، تنها بخشی از کل دارای هر کدام از نام بردگان میباشد. قسمت اعظم دارایی هر فرد ( آنها که بیش از مخارج،  نقدینگی دارند)درجهان امروز در خارج از حساب پس انداز می باشد، بلکه در شمش طلا،  اوراق بها دار، سهام در شرکت ها، املاک و مستغلات ... است.خواهشمندم که اسم و مشخصات مرا منتشر نکنید.


بر ملت ایران
30 سال چه رفت!
کراوغلی

با خواندن آخرین مقاله و یا نامه آقای مهاجرانی که آقای خامنه ای را از اطرافیان چاپلوس برحذر داشته بود، حیفم آمد این چند یادآوری تاریخی را نکنم:

آقای مهاجرانی با سلام

شما درست می فرمایید، اما مگر نبودند کسانی که مدح سلاطین گفتند و شعرایی که برای آنان شعر ها سرودند ؟ مگر نبودند بزرگ مردانی که سر به عصیان بلند کردند و جان باختند؟ مگر کم بود قلم هایی که شکسته شدند تا ننویسند ؟مگر در نیاورده شد ۳۰۰۰۰ جفت چشمهایی که نتوانند ببینند؟ و یا مگر در این ۳۰ سال گذشته هزاران انسان فرهیخته را به غیر انسانه ترین شکل نکشتندوهوا پیما منفجر نکردند؟ ...

در عجبم، در این کشور پهناور چرا هر کس و هر دولتی و یا سلطانی و سلسله ای تا وقتی که در قدرت است،هرچه توانسته کرده و فصل الخطاب بوده است.

آقای مهاجرانی شما هم مانند نگارنده فکر می کنید آیا این از گرمی و مهر ورزی این خاک است یا از متانتی بر می خیزد که این ملت از ان بر خوردارند؟ آیا این راهنمائی ها بر اریکه قدرت نشستگانی که به خود اجازه نمی دهند دمی به فکر فرو روند تاثیری خواهد داشت؟

به یاد داشته باشیم که محکمه عادل تاریخ هیتلر را ۶۰ سال بعد از مرگش محاکمه کرد .بنابراین نه زیر گوش خامنه ای بلکه رو در روی ملت و همصدا با مردم باید سخن گفت. باید گفت که از ۲۳ بهمن ۱۳۵۷ تا به امروز با ملت ایران چه کردند.


تشکیل کمیته های
جنگ روانی با مردم

با سلام- در باره مطلب "هر خبری خبر نیست" باید عرض کنم که اولا کمیته های عملیات روانی در تهران وچند استان بزرگ مشغول کار شده و شما درست حدس زدید. دوم این که به جز 22 بهمن، برای جشن چهارشنبه سوری هم همین داستان است. بیشتر نمی توانم توضیح بدهم. (با تشکر از نویسنده این نامه کوتاه، از ایشان انتظار داریم، در صورتی که اطلاعات بیشتری دارند ما را بی خبر نگذارند."


هویت کامل
نماینده ورزقان

سلام به كاركنان محترم سایت پیك نت- اینجانب از شهرستان ورزقان در آذربایجان شرقی تماس میگیرم. در رابطه با اسامی 36 نماینده ای که لایحه اعدام به مجلس داده اند می خواستم به اطلاع برسانم كه نام کام كسی كه فقط علیزاده ذكر كرده اید "رضا علیزاده كاسین" میباشد  كه متاسفانه نماینده این شهرستان است و با صرف میلیاردها تومان بعد از ابطال دور اول،  در دور دوم با فریب و رشوه نماینده شد.


کاوه اشتهادری
در اطریش

بنده با یکی از مترجمین زبان آلمانی مقیم کشور اطریش در ارتباط هستم. ایشان گاهی در امور پناهندگان نقش مترجم واسط را میان دولت و پناهنده دارد. بواسطه همین آشنائی و ارتباط با خبر شده ام که فردی بنام   "کاوه اشتهاردی" از ایران به اطریش سفر کرده و تقاضای پناهندگی کرده است. با توجه به این که رئیس موسه فرهنگی ایران در دولت احمدی نژاد نیز همین نام، یعنی کاوه اشتهاردی را دارد، خواستم این خبر را به اطلاع شما برسانم تا اگر واقعا این متقاضی پناهندگی، همان اشتهاردی رئیس موسسه فرهنگی ایران است و کسانی می توانند این را تائید کنند، مسئله را روشن کنند.


آنها که می خواهند
5 دقیقه ای اعدام کنند

با سلام خدمت شما- می خواستم در مورد محمد محمدی که نامش در لیست امضا كنندگان لایحه "اعدام درعرض 5 روز" قید شد، باطلاع برسانم که ایشان عضو كانون قضات است و در گذشته در شهرستان خیلی ها که به جرم عمده فروشی مواد مخدر محكوم می شدند با گرفتن "پورسانت" آزاد می کرد. به جرات می توانم بگویم که  الان 90 درصد مردم شهرستان مواد فروش شده اند. ایشان هنگام انتخابات مجلس خودش گفت که اگر حتی یك رای هم بیاورد به مجلس خواهد رفت. افراد فامیل خودش را که بالاترین مدرك آنها دیپلم است به عنوان بخشدار و رئیس بیمارستان وپست های دیگر داده و املاک شهر امام را هم که زادگاهش است تصرف کرده است.( خوانندگان توجه داشته باشند که آنچه در بالا آمد صرفا نقل یک نامه دریافتی است)

هر خبری،
خبر نیست!

در 48 ساعت گذشته نامه ای به ظاهر محرمانه، با امضای فرماندهان نظامی و مسئولین حکومتی برای سایت های خبری – از جمله پیک نت- بصورت عکس ارسال شده است که در آن صحبت از آماده باش بیمارستان ها در روز 22 بهمن است. این نامه، حتی اگر ارسال کنندگان آن با هدف خبررسانی آن را فرستاده باشند، بخشی از یک جنگ روانی است که حکومت تا آستانه 22 بهمن به اشکال مختلف آن را پیش خواهد برد. با این نامه می خواهند مردم را از شرکت در راهپیمائی 22 بهمن بترسانند و اینگونه تلقین کنند که اگر بیایند نیمه جان به بیمارستان منتقل می شوند. البته اگر در خیابان کشته نشده باشند! نسبت به انتشار اخبار هوشیار باشیم!


10 روز
فرصت سبز

سلام-  دم همه شما گرم- اطلاع رسانی شما بی نظیر است. متاسفانه کمک مالی نمیتوانم بکنم ولی هر کمکی بخواهید با کمال میل حاضرم انجام دهم. یادتان باشد که راهپیمائی 22 بهمن در پایان 10 روز جشن "دهه فجر" برگزار می شود. بنابراین جنبش سبز مثل دهه اول ماه محرم، 10 روز فرصت تدارک حضور در راهپیمائی 22 بهمن را دراختیار دارد. ما که دراینجا مشغولیم، شما هم اطلاع رسانی کنید.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)