نامه مهدی کروبی خطاب به ملت ایران
آن که از مردم بریده
به قداره بندان تکیه می کند!

 

خطاب به رئیس قوه قضائیه
من "زهرا رهنورد"
مدعی العموم این ملت هستم!

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

18 شهریور

1389

9 سپتامبر

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

"ربنا"

ایرانی ها

دهان روزه را

با صدای شجریان

باز می کنند


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

توجه!

روزنت پیک نت امروز با دو آدرس peiknet. Com و pyknet. net منتشر شده است. بزودی peiknet. Com قطع شده و آدرس دوم، یعنی pyknet.net آدرس ثابت پیک نت خواهد شد. این تغییر بر حسب ضرورت ناشی از ایمنی بیشتر و راه اندازی دو سرور جدید و پر قدرت صورت می گیرد. لطفا این تغییر آدرس را بخاطر داشته باشید و دوستان و آشنایان خود را نیز از آن مطلع کنید. از کلیه وبسایت ها و وبلاگ هائی که پیک نت را در لیست لینک های خود قرار داده اند نیز انتظار داریم به این تغییر توجه کنند.


آغاز محاکمه کودتاچی ها
زیاد طول نخواهد کشید!

مصطفی تاجزاده در دیدار جدیدی که با همسر خود، بصورت کابینی داشت، با تکیه بر آگاهی وسیع مردم از آنچه در کشور می گذرد، گفت:

من معتقد بوده و هستم که آقای جنتی متقلب است و ریشه تقلب انتخاباتی به او و حامیانش بر می گردد و در مورد این کودتا هم مشخصا باید قرارگاه ثارالله پاسخ بدهد. رسیدگی به این شکایت باید در محکمه عدلی انجام شود که به اعتقاد من دور نیست.

دیر نیست روزی که کودتاچیان در دادگاه حاضر شوند و همان طور که در افکار عمومی محکومند در دستگاه قضائی هم محکوم خواهند شد. شکایت نامه هفت زندانی سپاه، تا حصول نتیجه پی گیری خواهد شد.


دیدار در رشت!

این عکس، از مراسم افطار اصلاح طلبان گیلان که دوشنبه شب در شهر رشت برگزار شد، انتشار یافته است.  


انتشار شماره جدید لوموند دیپلماتیک فارسی

لوموند دیپلماتیک فارسی ماه اوت، با ترجمه 10 مقاله منتشر شد. عناوین این مقالات عبارتند از:

1- اعيان و امپراطوري نوپا 2- در ستايش از خنده گزنده 3- فریبی بنام سرمایه داری اخلاقی 4- انجيل به روايت ماندلا 5- «گوسيپ گرل»، تجليل از نخبگان امريکايي 6- رؤساي جمهور آمريکا رفتني هستند و گلدمن ساکس ماندگار 7- سراب طبقات متوسط افریقا 8- حکايت اين رياضي داني که سرب را طلا مي کنند 9- اسرائيل و تهديد سوم 10- بحران هويت اسلام گرايان اردن


گزارش جدید و محرمانه آژانس انرژی اتمی
اورانیوم غنی شده ایران
برای کلاهک اتمی آماده می شود!

دوران طلائی اسلام
در دوران علی خامنه ای
!

عبدالله نوری:
وضع کشور، خراب تر از
در دوران دیکتاتوری شاه است


چه کسی "موریانه" است؟

لفاظی ها و پوچ گوئی های تکراری علی خامنه ای در سخنرانی های اخیرش، بیش از پیش باید افکار عمومی را به این نتیجه برساند که سرانجام جنون خود بزرگ بینی وی، یک فاجعه تاریخی برای ایران است. هیچیک از روحانیون و مقامات سابقه دار و باصطلاح ریش سفید جمهوری اسلامی جلودار او نیست. هیچ نصیحتی را نمی پذیرد، هیچ انتقادی را بر نمی تابد، مشورت هیچکس را قبول ندارد، حلقه ای را دور خود جمع کرده که معلوم نیست آنها وی را هدایت می کنند و راه می برند و یا او آنها را! بیت رهبری به دربار شاهان قاجار تبدیل شده است و او در باره هر مسئله و موضوعی اظهار نظر کارشناسی می کند! از علوم انسانی تا علوم جنگی و نظامی، از لباس و پوشش زیرچادر زنان تا اسم خیابان ها. از مناسبات با امریکا تا رابطه استاد و دانشجو... و در اغلب این اظهار نظرها، از کلمات و اصطلاحات توهین آمیز نسبت به این و آن استفاده می کند. نیمساعت تا یکساعت حرف می زند، بی آنکه معلوم شود چه می خواهد بگوید و به همین دلیل چاپلوسانی که در مقابلش می نشینند کاغذ و قلمی بدست گرفته و جملاتی از او را بعنوان رهنمود یادداشت می کنند و البته از محضر او که مرخص می شود، این نوشته های بی سر و ته را می گذارند در کوزه و آبش را می خورند.

شناسنامه جمهوری اسلامی شده اعتیاد، رشوه، فساد و فقر، تبعیض و جنایت و زندان و شکنجه. دولت می خواهد جمعیت کشور را دوبرابر کند و جایزه یک میلیون تومانی به زنان باردار می دهد و مجلس لایحه چند همسری را تصویب می کند. قوه قضائیه تبدیل به قوه قتاله شده و ولایت فقیه و رهبری روی شاخ اوباش و قمه کش ها می گردد. همه ملت ایران، حداقل این کلیات را هر روز و هر ساعت به چشم می بینند، اما ایشان ایران را گلستان و  دستآوردهای خویش را می ستاید. حتی دیدار این گروه و آن گروه با میرحسین موسوی و یا مهدی کروبی را تاب نمی آورد. دیدارهائی که هیچیک از مطبوعات اجازه اشاره به آن را ندارند و صدا و سیما خفقان خود را درباره آنها حفظ کرده است. در خطابی غیر مستقیم به موسوی می گوید: اینها موریانه اند، نق می زنند. با چند نفر دیدار می کنند و حرف های بیخود می زنند. و لابد حرف های "با خود" همان حرف هائی است که خودش می زند و یا احمدی نژاد گزارش آن را بعنوان پیشرفت های شاهانه می دهد.

على شکورى ‌راد، هم پزشک است و هم استاد دانشگاه، هم فعال سیاسی است و هم از رزمندگان جنگ. نماینده مجلس ششم نیز بوده است. آخرین ابراز نگرانی او که در هفته گذشته بیان شد یک نمونه است. او حتی دست به دامان آیت الله مهدوی کنی دبیر جامعه روحانیت مبارز شده و خطاب به وی گفت: چرا برخى مى توانند بفهمند چقدر اوضاع کشور خراب است؟ چرا از خود سلب مسئوليت مى کنند و کارى نمى کنند؟ آقاى مهدوى کنى به طور معمول بايد بفهمد. از او برمى آيد که کارى بکند. پيش از آن که دير شود، کارى بکنيد! آقاى مهدوى کنى تا دير نشده و تا همين فرصت و امکان اندک از شما نیز ستانده نشده، کارى بکنيد که اسلام و انقلاب و جمهورى اسلامى از دور خارج نشوند.

مقام معظم گوشش بدهکار هیچ حرف و استدلال و منطق و مناطره و گفتگوئی نیست. حتی در یک مصاحبه شرکت نمی کند که لااقل یک خبرنگار درباره این وضع بحرانی از او سئوال کند. او در دنیای خیالی خود سیر می کند. به این بخش از سخنرانی او با اساتید دانشگاه گوش کنید. همه آنچه در بالا گفته و نوشته شده، دراین بخش کوتاه از سخنرانی علی خامنه ای منعکس است! اینجا


گزارشی از دوران تدریس سردار "مشفق"
مخالف ولایت فقیه
مسلمان نیست و قتلش واجب!


سران، باصطلاح "خودسر" ها!

سپاه محمد رسول الله تهران طی بیانیه ای مدعی شد "افرادی که به منزل شیخ مهدی کروبی حمله کردند خودسرانه دست به این عمل زده اند و ارتباطی با بسیج و سپاه نداشته اند.

از حاکمیتی که مبنای کارش قتل و جنایت و کودتا و شکنجه و اعتراف گیری و دروغگوئی است، چه کسی چنین اطلاعیه  و تکذیبی را باور می کند؟ دلیل انتشار این اطلاعیه را باید در بحث های درون حکومتی جستجو کرد. ظاهرا حمله به خانه کروبی در عالی ترین سطح حکومتی چنان مسئله ساز شده، که این نوع اطلاعیه ها برای تبرئه و توجیه درون گروهی لازم شده است.

آنها که به خانه کروبی حمله کردند، از همان مرکزی دستور گرفته بودند که جنب کودتای 22 خرداد لانه دارد، دستور شکنجه برای اعتراف گیری در زندان میدهد، قوه قضائیه را تابع خود کرده، در قتل عام زندانیان سیاسی دست داشته، فرمان قتل های زنجیره ای را صادر کرده، به فرزند آیت الله خمینی – احمدی خمینی- نیز رحم نکرد و...

برخی از آنها را دراین عکس می بینید. سردار سرتیپ پاسدار ذوالقدر(نفر جلو)، جانشین اسبق فرمانده کل سپاه و همه کاره کنونی قوه قضائیه و "اکبر خوش کوش" ( آن که شکمی بزرگ دارد و گوشه پیراهنش به سبک قمه کش ها از شلوارش بیرون آمده) از مجریان قتل های زنجیره ای که مستقیما در قتل احمد خمینی نقش داشت.


اتوبوسی بنام "قدس"
خالی از سرنشینانی برای نماز عید فطر

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


"آقا"
بی خبر نیست

با سلام- در مورد مطلب " مقام معظم در قفسی بنام بیت" فکر میکنم هدف فردی که چنین مطلبی را ارسال کرده تبرئه خامنه ای از تمام جنایت هاست .در مورد شاه شاید می شد چنین ادعایی را پذیرفت، اما امروزه با امکاناتی مثل اینترنت یا شبکه های تلویزیونی و رادیویی ماهواره ای این باور که خامنه ای از وقایع کشور بی خبر باشد و تمام اخبار از طریق اطرافیانش به او برسد غیر قابل باور و مضحک بنظر می رسد.


مقام معظم
در قفسی 
بنام "بیت"

سلام- در رابطه با این سئوال که خامنه ای کجا قرار دارد؟ بایستی گفت که هنوز بر روی
او کار میکنند که راه بازگشت برایش باقی نماند. فرزند کروبی می گوید که ما چوب
نامه نوشتن همسر کروبی به خامنه ای را می خوریم. اگر چنین نامه به مصباح یزدی نوشته
میشد حتما مصباح یزدی استقبال هم می کرد. اما می ترسند که این نامه ها بر خامنه ای تاثیر گذار باشد. از قرار، خامنه ای در یک محیط بسته قرار داده شده است و  کانال اطلاع او از کشور "مجتبی" فرزند اوست که روزی سه بار با وی ملاقات کرده و اوضاع کشور را به او  گزارش می دهد.


مراسم خنده دار
افتتاح در نظرآباد
در استان البرز

با سلام- امروز 14 شهریور، معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر تعاون به شهرستان نظرآباد در استان "البرز" که  در فاصله 80 کیلومتری تهران واقع است آمدند تا مجموعه واحدهای مسکونی که متعلق به تعاونی مسکن فرهنگیان این شهرستان است افتتاح کنند. این این تعاونی "تعاونی مسکن مهر" است. مراسم خنده داری بود. هنوز در هیچیک از تعاونی های مهر شهرستان نظرآباد آپارتمانی آماده نشده که افتتاح شود. مگراین که هدفشان افتتاح "مراسم افتتاح" باشد که گویا همین بود.

چند تایی عکس تبلیغاتی از یکی از واحدها که از قبل در آنها عده ای فقیر و آواره را مستقر کرده بودند گرفتند و رفتند و لابد همین امشب هم خبرش را سیمائی می کنند!


به بهانه امنیت
در شرکت های خصوصی
نفوذ مصادره ای کردند

با سلام- در ادامه مطلب تصاحب شرکت های خصوصی باطلاع می رساند:

اعضای حراست و حفاظت که در پروژه های مربوط به سیستم های ایمنی وامنیتی چون مدیریت هوشمند ساختمان، دوربین مدار بسته، اعلام و اطفاء حریق و دزدگیر از طرف کارفرماهای دولتی به شرکت های خصوصی تحمیل می شوند، کارشان عملیات جاسوسی است.

این اشخاص اغلب در قسمت حراست کارخانه ها- برای مثال دخانیات و پست بانک - مشغول فعالیت شده و در خلال مدیریت بعنوان مشاور پروژه های مختلف منجمله پروژه های قطار شهری کشور، صنایع دفاع، برج های مسکونی و تجاری تهران چون برج میلاد و برج تهران، راه آهن کشور، نیروگاه های کشور و پروژه های مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی و هر جا که بوی پول به مشام سپاه برسد و با قرارگاه خاتم الانبیاء درارتباط باشد انجام ماموریت می کنند.

در پشت صحنه این افراد یک تیم حفاظتی لحظه به لحظه در حال دریافت اطلاعات از آنهاست.

شرکتهای خصوصی بسیاری در طول این سالها قربانی نفوذ این افراد و شبکه های کنترلی پشت سر آنها شدند.

(پیک نت:دراین گزارش اشاره نام برخی افراد شده بود که ما از انتشار این اسامی معذوریم، زیرا آنچه مورد نظر است آشنائی و اطلاع از یک پدیده و شگرد است و پیش از تائید حقوقی و قانونی اتهامات وارد شده به افراد، نمی توان نام آنها را منتشر کرد.)


"رسا"

گام های اولیه
برای رفتن به سوی
تلویزیون سبز


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)