در حضور وزیرخارجه امریکا
مذاکرات نتانیاهو و عباس
چاقو برای ایران تیز میشود؟

 

بموجب یک نظرسنجی
70 در صد مردم
در وحشت موج جدید گرانی

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

24 شهریور

1389

15 سپتامبر

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

پیک نت به آدرس جدید خود منتقل شد. یعنی pyknet.net . لطفا این تغییر آدرس را بخاطر داشته باشید و دوستان و آشنایان خود را نیز از آن مطلع کنید. از کلیه وبسایت ها و وبلاگ هائی که پیک نت را در لیست لینک های خود قرار داده اند نیز انتظار داریم به این تغییر توجه کنند. لطفا به تغییر نشانی ایمیل تماس پیک نیز توجه کنید.


نکات مهم سیاسی در سخنرانی هاشمی رفسنجانی در هشتمین اجلاس خبرگان دور چهارم
وضع را وخیم نکنید
برای ایران خواب دیده اند

این اجلاس را فرصتی مناسب می دانم تا اعضای آن بتوانند نقش اساسی خود را در كمك به حل معضلات و ارائه‌ راهنمایی‌هایی كه برای جامعه امروز ما ضروری است، ایفا كنند.  باید راه‌هایی كه ممكن است وضع را وخیم كند و راه‌هایی كه باید برویم تا شرایط بهتر شود را بررسی كرد.

شرایط نابسامانی در دنیا و به ‌خصوص اطراف ما وجود دارد. در طول ‌٣٠ سال گذشته علی‌رغم جنگ و تهاجمات نظامی هیچ وقت ندیده بودیم تا این اندازه استكباریون برای ما برنامه‌ریزی شیطنت‌آمیز و تهاجم حساب شده و همه‌جانبه داشته باشند. ما هیچ وقت این همه قطعنامه در مجامع رسمی علیه خود نداشتیم، از جمله شورای امنیت، آژانس هسته‌یی و دولت‌هایی كه بطور جداگانه علیه ما وارد میدان شده‌اند و تلاش می‌كنند كه آثار توطئه‌ها را جدی‌تر كنند.

مردم همیشه وفادار در صحنه بوده‌اند و هیچ وقت كم نگذاشته‌اند و در راه‌هایی كه رهبران انقلاب پیش پای آن‌ها می‌گذاشتند حركت می‌كردند و این‌ها سرمایه‌های مهم و عوامل پیروزی‌هاست كه هرچه این سرمایه‌ها كم شود، به همان اندازه باید نگران شد. امیدواریم كه چنین نشود و اگر حوادثی پیش آمد برای تقویت آن‌ها تلاش كنیم.

به این فكر افتاده‌اند كه قرآن را عامل خشونت معرفی كنند؛ در حالی كه بشریت از خشونت متنفر است و البته در ادامه، ایران را مجری آن می‌دانند و سرنوشت ایران و قرآن را به هم گره زده معرفی می‌كنند.

آ‌ن‌ها كه قرآن‌سوزی می‌كنند و ادعا می‌كنند كه قرآن دعوت به خشونت كرده است، اشتباه می‌كنند؛ چراكه قرآن می‌فرماید شما به بت‌های مشركین هم نباید اهانت كنید. پس قرآن، روح آزادی و دموكراسی را به ما یاد می‌دهد و این تابلویی گویاست كه بر اساس قرآن هركس باید حرفش را بزند و همه دقت كنند و آن‌چه صحیح است را بپذیرند.

كسانی كه به قرآن متعرض می‌شوند، می خواهند از این طریق مسلمانان را احساساتی كنند تا آن‌ها هم به سراغ انجیل، تورات و غیره بروند. آن‌ها تلاش می‌كنند، جنگ مسیحیت و اسلام را راه بیندازند و این خطر بسیار بزرگی است. پس در شرایط فعلی دولت‌ها طرف ما هستند كه می‌خواهند توده‌های مذهبی را وارد گود كنند و ما باید هوشیار باشیم.

گزارش‌های قبلی در مورد مسائل هسته‌یی ایران تكرار شد و ایران مورد اتهام قرار گرفت كه اجازه ورود به بازرسان را نمی‌دهد و لحن آمانو در مورد هسته‌یی شدن ایران تشدید یافته است و این موضوع جاده صاف‌كنی می‌شود .

در مورد مسائل حقوق بشری، با استفاده از مطالب داخل ایران و عراق به طرف ما می‌آیند و از بالای سر، ما را تهدید نظامی می‌كنند كه البته بعید می‌دانم جرأت چنین كاری را داشته باشند.

باید مراقب تحریم‌ها بود و آن‌ها را كوچك نگرفت، هیچ‌گاه تحریم به این شدت نداشته‌ایم. البته اعتقاد ندارم كه آنها موفق می‌شوند؛ چرا كه با استفاده خوب از امكاناتی كه ایران دارد می‌توانیم پیروز شویم اما تردید دارم از امكانات و ظرفیت‌های ایران به درستی استفاده شود. پس در شرایط فعلی باید هوشیاری واقعی داشته باشیم.

روحانیت در دوره‌های مختلف مثل زمان حكومت قاجاریه مردم را نجات دادند و مشروطیت را ایجاد كردند اما در نهایت از دست آنها گرفته شد و رضاخان قلدر بیرون آمد. این بار روحانیت و حوزه عمیق‌تر اقدام كردند و مردم نیز هوشیارتر بودند و ‌٩٩ درصد مردم وارد میدان شدند و رای به قانون اساسی و حكومت- جمهوری- اسلامی بر مبنای ولایت كه امام (ره) پیشنهاد كرده بودند دادند.

دشمنان اگر موفق شوند روحانیت و مراجع و ولایت را از چشم مردم بیندازند و بی‌اعتبار كنند ما از ریشه دچار مشكل می‌شویم و آنها می‌خواهند این كار را بكنند . نباید رفتار ناشایست داشته باشیم؛ چرا كه در این صورت به آنها كمك كرده‌ایم.

وقتی كسی صحبت از وحدت می‌كند وحدت میان چند نفر وحدت نیست بلكه وحدت امت و ملت مهم است.

این جریان خودسر كه الان در كشور می‌بینیم حقیقتا سم كشور هستند و تاكید می‌كنم كه در حكومت قانون همه باید بر محور قانون حركت كنند؛ چرا كه حركت غیرقانونی ریشه‌ دشمنی و تفرقه است و عامل تضعیف قوا.

هركس باید در جای خود مسوولیتش را اجرا كند و قانون محور فعالیت‌های هركس باشد؛ چرا كه تخلف از قانون یعنی استبداد، دیكتاتوری و خودسری. پس اگر قانون ضعف دارد باید اصلاح شود اما تا هست باید به آن عمل كرد و مصوبات مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص باید رعایت شود.

آمریكا در پاكستان فعال مایشاء است و افغانستان را تبدیل به بمب آماده انفجار در جامعه اسلامی كرده است. هم‌چنین عراق ‌8- 9 ماه است كه گرفتار نتیجه انتخابات است و از طرف دیگر لبنان و غزه و سومالی آرامش ندارند. در ادامه نیز خواب دیده‌اند در ایران هم فتنه برپا كنند. پس مسائل زیادی در منطقه وجود دارد كه هوشیاری ما را می‌طلبد و در این رابطه به‌خصوص روحانیون و خبرگان باید هوشیار باشند و اجازه ندهیم تفرقه و كینه قوی شود و در نتیجه آن راه برای دشمنان باز شود. پس نباید اجازه داد هركاری می‌خواهند بكنند و كسی نباشد كه جلوی آنها را بگیرد.  امروز تیرهای مسموم به طرف روحانیت می‌آید و باید مراقب آنها بود.


متن را بخوانید و فیلم را هم ببینید!
نمایشی از "بی حیائی" در سیمای ج. اسلامی
قهرمان "میکونوس"
جایزه اش را سرانجام خواهد گرفت!

از نتایج ترویج و تبلیغ خرافات

خبرگزاری ایسنا: ماموران کلانتری 18 قرچک ورامین، دعانویس 60 ساله ای را دستگیر کردند که به بهانه رفع مشکلات و گرفتاری زنان مراجعه کننده به وی، روی بدن برهنه آنها دعای نجات می نوشت! این مرد که "علی. م" نام دارد، نه به دلیل دعانویسی روی بدن بدهنه زنان، بلکه بدلیل تجاوز به زنان مراجعه کننده دستگیر شد. یعنی، یکی از مشتری های این مرد که 60 ساله گزارش شده، به کلانتری مراجعه کرده و گفت که مرد دعا نویس هنگام نوشتن دعا روی بدن وی، به او تجاوز کرده است!

این زن گفت:با هدایت همسایه ها، برای رفع مشکلاتش نزد این دعانویس رفتم. دعا نویس پس از شنیدن مشکلاتم به من گفت برای اینکه دعا اثر بیشتری داشته باشد باید آن را روی بدنم بنویسد. مخالفتی نکردم اما پس از اینکه لباسم را در آوردم همزمان با نوشتن دعا، به من تجاوز کرد.

ماموران وقتی برای دستگیر دعانویس به مغازه وی مراجعه کردند، مشاهده کردند که او مشغول دعانویسی روی بدن زن دیگری است! (عکس و متن خبر، با مقدمه و موخره ای در وبسایت دکتر خزعلی نیز منتشر شده است)


از کوزه بیت رهبری
همان تراود که در اوست!

"حمید رسائی" نماینده قم در مجلس و از عربده کش های طرفدار احمدی نژاد در مجلس است.

 البته در فراکسیون سپاه هم هست و از طرفداران دستگیری و محاکمه موسوی و یا ترور اوست! چند سال پیش به اتهام فساد مالی و اخلاقی در دادگاه ویژه روحانیت به 3 سال زندانی محکوم شد، اما نامه ای به رهبری نوشت و تقاضای عفو  کرد که با آن موافقت شد. پس از این عفو به محفل مصباح یزدی در قم پیوست و شد یکی از عربده کش های آقا مجتبی در بیت رهبری. پرونده این نماینده مجرم در بخش محرمانه و سری دادگاه ویژه روحانیت موجود است. از این پرونده حتی برگه ای نیز به وزارت اطلاعات ارسال نشده است.


حاکمیت کودتائی
برای موسوی خوابهائی دیده!
گیرم، من را هم حذف کردید، با جامعه آماده
حرکت های غیر مترقبه چه می کنید؟


سرمقاله راه توده
شعار "مرگ برشاه" امروز، یعنی مرگ بر این اوضاع

گزارشی، از اردوی مغز شوئی ولایت

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


گزارش
تازه ای
از همدان

با سلام - بنده یکی از خوانندگان سایت شما می باشم. در مورد حادثه تصادف در همدان به آن صورت که چند نفر از همشهری های ما به شما گزارش داده بودند نبود. فکر می کنم آنها از شدت هیجان و تاثر دقت لازم را نکرده بودند. بنده شاهد آن تصادف بودم. بار کامیون "هوو" سنگ معدنی بود نه کپسول گاز و مورد انفجار مربوط به کپسول گاز پراید بود که راننده در جا کشته شد و سیم فشار قوی برق بعد از قطع شدن روی یکی از عابرین افتاد که او نیز آتش گرفت. کامیون سپس وارد مغازه الکتریکی شد. یک زن حامله نیز زیر یکی از سنگ ها جان خود را از دست داد. اگر موارد دیگری از کشته شدن بوده، من ندیدم.

پیک نت: با تشکر از گزارش دهندگان اولیه و نویسنده توضیحات بالا، به دو نکته اشاره می کنیم:

1- سانسور اخبار و بی اعتمادی مردم به رسانه های تحت کنترل دولت، نتیجه ای جز آن ندارد که در ارتباط با حادثه همدان شاهد شدیم. مردم خبرنگار حرفه ای نیستند و طبیعی است که تحت تاثیر احساسات قرار گیرند. این رسانه ها هستند که باید اخبار را فورا و با حداکثر اطلاعات دقیق منتشر کنند. وقتی چنین نمی کنند و چنین نمی شود، حاصل همین است که شاهدیم.

2- مواردی از این دست، بتدریج تیز بینی و دقت مردم را برای انتقال اخبار جهت انتشار بیشتر می کند. به همین دلیل نباید نقش منتقد گزارش نویسان غیر حرفه ای را داشت. خبرنگاری و گزارش دهی کار و حرفه آنها نیست. سیاست سانسور اخبار از جانب حکومت، آنها را به خبرنگار و گزارش نویس تبدیل کرده و تردید نیست که در آینده این ایرادها و کم دقتی ها نیز از سوی خود مردم جبران خواهد شد.

ما نیز با در نظر داشتن همه مسائلی که دربالا طرح کردیم، ستون "پیام ها ونظرات" را اختصاص به گزارش ها خوانندگان اختصاص دادیم. گاه این گزارش ها، بدلیل صحت کلیات آن و انتشار رسمی اما سانسور شده آن از سوی خبرگزاری های داخلی، ما آنها را خارج از ستون پیام ها و نظرات نیز منتشر می کنیم، اما پیوسته دریافت آنها را از جانب خوانندگان خود قید کرده و خواهیم کرد.


آرشیو
روزنامه ایران
"پَر" زده!

سلام- آقایان روی حافظه تاریخی محدود مردم ایران سرمایه گذاری کرده اند. چند روز پیش روزنامه ای را دیدم که برای رنگ کردن یک ماشین به آن چسبانده بودند. خبر بالا، در سمت راست صفحه اول آن خیلی جالب بود. تاریخ آن 27 فروردین 88 بود. یعنی قبل از انتخابات. پس از پایان کار، روزنامه را برداشتم و بردم خانه برای خواندن. عنوان بزرگ سمت راست صفحه اول این روزنامه که روزنامه "ایران" بود اختصاص داشت به قطعی بودن انتخاب دوباره احمدی نژاد. در حالی که حتی اصولگرایان هم در آن زمان هنوز به اتفاق نظر نرسیده بودند. کنجکاو شدم که بقیه مطلب را بخوانم. مراجعه کردم به آرشیو بی نظم سایت روزنامه ایران. پس از کلی جستجو در آرشو متوجه شدم که این شماره و بعضی شماره های دیگر را از آرشیو حذف کرده اند!

تصور کرده اند با حذف روزنامه، مردم کودتا و جنایت را فراموش می کنند! مگر ما در دوران قاجارها زندگی می کنیم که مردم از آنچه می گذرد بی خبر باشند؟ تاریخ امروز را نمی توان مخفی کرد.

با تشکر- امیدواری 15 ساله از گلپایگان


"هارپ"
از واقعیت تا تصورات

در ستون سمت راست مطلبي با عنوان "هارپ" یا "زلزله مصنوعی  گذاشته ايد كه ارسال كننده در آن ادعايی در مورد كنترل فكر از فضا را عنوان كرده است. با احترام بايد بگويم اين حرف خنده دار و غير علمي است.


پرنده ها
مهاجرت کرده اند

با درود. مدت های مدیدی است كه در خیلی از شهرها دیگر از کبوتر و قمری و گنجشك خبری نیست. با یكی از اساتید دانشگاه صحبت کردم. ایشان گفت که در تمامی نقاطی كه پارازیت ماهواره داریم هیچكدام از این پرندگان به محدوده پارازیت نزدیك نمی شوند.


"هارپ"
یا "زلزله مصنوعی"

سلام . من از خوانندگان هرروزه شما از 5 سال پیش به این سو هستم. در فروردین یا اردیبهشت 89 بود که راجع به "هارپ" وایحاد زلزله مصنوعی نوشته بودید. نتیجه مطالعات یکساله بنده ثابت میکند که "هارپ" در خدمت اهداف آمریکا میباشد. آنها همچنین فن آوری ایجاد سرطان(کنسر) یا امکان کنترل ذهن انسان از فضا را دارند. آنها برای آزمایش این سیستم نیازمند دولتی ماجراجو مانند دولت احمدی نژاد درایران اند تا مردم ما را تبدیل به موشک آزمایشگاهی فجایعی نظیر زلزله مصنوعی کنند. امیدوارم مردم راحع به این مسائل بیشتر آگاه شده و بیشتر بیاندیشند.

لطفا نام بنده محفوظ بماند


گلستان
زیر نگاه
دوربین مخفی

با درود – یک شركتی از چند سالی پیش در شهرستان گرگان در زمینه های سیستم های حفاظتی امنیتی فعالیت می کند که عمده فعالیتش نصب دوربین های مدار بسته است. مدیر عامل این شركت كه تا همین دوسه  سال گذشته دیپلم متوسطه را هم نداشت و اكنون دانشجو می باشد، حدودا از 10 سال پیش خود را مهندس معرفی کرده و با همكاری سازمان های اطلاعاتی و پا در میانی آنان پروژ هائی را جهت نصب و راه اندازی گرفت. پروژه استانداری گلستان با پا در میانی اطلاعات و تائید استاندار با ترك تشریفات به این شركت واگذار شد. در بعضی از مواقع هم با استعلام های صوری انجام شد كه همگی برگه های استعلام را خود این شركت پر مینماید. كنترل ترافیك گرگان نیز با همین سیستم به این  شركت واگذار شد. جالب تر اینجاست كه بعد از واگذاری هر پروژه  این شركت را دادگاهی نموده اند به جهت دزدی و اجحاف در حق بیت المال اما با پا در میانی آنانی كه پشتیبانش هستند تبرئه شده است. بزرگترین دزدی این شركت در پروژه سیستم مدار بسته زندان گرگان است  كه آن هم با ترك تشریفات قانونی به  این شركت واگذار گردید. فقط كافی است نگاهی به صورت وضعیت اجناسی كه در صورت وضعیت این شركت در ارتباط با اجناس برده شده جهت انجام پروژه بیندارند و مقیاسی بگیرند با میزان مصرف شده جنسی كه پولش را به این شركت داده اند و این اجناس هرگز به زندان برده نشده و تحویل داده نشده است. این نتیجه خوش خدمتی مدیر عامل این شركت به برادران اطلاعات به صرف دادن یوزر و پسورد تصاویر امكان خصوصی و ادرای ست كه میشود از طریق اینترنت كنترل نمود. برای نمونه كاربر ترافیك گرگان دائما میگوید دوربین تحت كنترل من نیست. نمیدانم از كجا كنترل میشود.

آدرس میل نزد خودتان امانت بماند


به بهانه امنیت
در شرکت های خصوصی
نفوذ مصادره ای کردند

با سلام- در ادامه مطلب تصاحب شرکت های خصوصی باطلاع می رساند:

اعضای حراست و حفاظت که در پروژه های مربوط به سیستم های ایمنی وامنیتی چون مدیریت هوشمند ساختمان، دوربین مدار بسته، اعلام و اطفاء حریق و دزدگیر از طرف کارفرماهای دولتی به شرکت های خصوصی تحمیل می شوند، کارشان عملیات جاسوسی است.

این اشخاص اغلب در قسمت حراست کارخانه ها- برای مثال دخانیات و پست بانک - مشغول فعالیت شده و در خلال مدیریت بعنوان مشاور پروژه های مختلف منجمله پروژه های قطار شهری کشور، صنایع دفاع، برج های مسکونی و تجاری تهران چون برج میلاد و برج تهران، راه آهن کشور، نیروگاه های کشور و پروژه های مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی و هر جا که بوی پول به مشام سپاه برسد و با قرارگاه خاتم الانبیاء درارتباط باشد انجام ماموریت می کنند.

در پشت صحنه این افراد یک تیم حفاظتی لحظه به لحظه در حال دریافت اطلاعات از آنهاست.

شرکتهای خصوصی بسیاری در طول این سالها قربانی نفوذ این افراد و شبکه های کنترلی پشت سر آنها شدند.

(پیک نت:دراین گزارش اشاره نام برخی افراد شده بود که ما از انتشار این اسامی معذوریم، زیرا آنچه مورد نظر است آشنائی و اطلاع از یک پدیده و شگرد است و پیش از تائید حقوقی و قانونی اتهامات وارد شده به افراد، نمی توان نام آنها را منتشر کرد.)


"رسا"

گام های اولیه
برای رفتن به سوی
تلویزیون سبز


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)