ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

 6 دی  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

مصاحبه کیهان با فرمانده نیروی انتظامی

"آقا" خودشان فرمودند

بگیرید و زندانی کنید!

 
 
 
 
 

سرتیپ پاسدار "احمدی مقدم" فرمانده نیروی  انتظامی با روزنامه کیهان مصاحبه کرده است. یعنی روزنامه کیهان با ایشان مصاحبه کرده است. چاقو و دسته با هم گفتگو کرده اند!

در بخشی از این مصاحبه، در پاسخ به سئوال جهت دار کیهان علیه موسوی و کروبی و پاسخ جهت دار تر سرتیپ مقدم علیه موسوی و کروبی، وی از دهانش در رفت:

 

«در یک جلسه ای بعد از فتنه روز عاشورا ما به آقا عرض کردیم که یک تعداد از کسانی که در این فتنه دخیل هستند باید دستگیر شوند. فرمودند بروید ابتدا احراز کنید بعد بیاورید پیش من و از من مجوز بگیرید. بعد از احراز یک لیست ۴۰ نفره بردیم.»

کیهان از احمدی مقدم درباره آخرین قتل در زیر شکنجه در زندان اوین سئوال کرد. یعنی درباره "ستار بهشتی".

فرمانده نیروی انتظامی گفت:

«از نظر دادستان ماموران می توانسنند رفتارهایی داشته باشند که از مرگ وی پیشگیری کند. مثلا هیچ نیازی و ضرورتی به تحویل متهم برای بازجویی در روزهای تعطیل که معمولا بازجویی هم تعطیل استُ‌ نبود و می توانستیم این کار را روز یکشنبه و دوشنبه بعد از پایان تعطیلات انجام دهیم. دومین قصوری که صورت گرفته نگهداری از این متهم پس از تحویل گرفتن از زندان در بازداشتگاهی است که صرفا یک محل اداری است و مجهز به دوربین نیست تا بتوان وضعیت جسمانی و روحی متهم را لحظه به لحظه چک کرد. سومین قصور هم ندادن داروی آرامبخش به متهم بوده که البته نسخه ای هم همراه نداشته است».

احمدی مقدم در پاسخ به پرسشی درباره تعداد بازداشتگاه های رسمی نیروی انتظامی گفت: «آمار دقیق ندارم».

 

پیک نت   6  دی

 
 

اشتراک گذاری: