ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

12 دی  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

احمدی نژاد توپ مشائی را

به زمین خامنه ای انداخت!

 
 
 
 
 

سایت خبری ملی مذهبی، از پیشنهاد تازه احمدی نژاد به علی خامنه ای برای انتخابات ریاست جمهوری آینده در ایران خبر داد. این سایت نوشت که احمدی نژاد به علی خامنه‌ای پیشنهاد کرده، انتخابات با رقابت اصلی میان میرحسین موسوی و مشائی برگزار شود. این پیشنهاد در دیدار احمدی نژاد با خامنه ای مطرح شده و خامنه ای نسبت به حضور موسوی در انتخابات عکس العمل منفی نشان داده اما درباره مشائی اظهار نظری نکرده است.

هم احمدی نژاد و هم خامنه ای، هر دو میدانند که در صورت امکان حضور موسوی در انتخابات او برنده قاطع انتخابات خواهد بود و احمدی نژاد با علم به همین مسئله پیشنهاد خود را طرح کرده تا مزه دهان خامنه ای را برای حضور مشائی در انتخابات بفهمد. او میداند که علی خامنه ای جسارت چنین موافقتی را ندارد زیرا سیل دهها میلیونی آراء و پیروزی موسوی یعنی باد هوا شدن همه آن یاوه هائی که تاکنون در باره فتنه و بصیرت و بقیه مزخرفاتی که گفته و حواریونش آن را تکرار کرده اند. همچنین، مهر تائیدی است بر کودتای 22 خرداد 88 زیرا وقتی موسوی علیرغم همه این تبلیغات 4 ساله حکومت علیه او بتواند پیروز قاطع انتخابات آینده شود، معنای دیگرش آنست که در انتخابات 88 نیز او برنده بوده اما علیه او کودتا شده است.

احمدی نژاد همه اینها را میداند و با طرح لولوی موسوی که میداند خامنه ای از آن وحشت دارد، خواسته بگوید که کاندیدای مورد نظر وی مشائی است و او در حد موسوی در انتخابات رای دارد!

به این ترتیب، کاسه "چه کنم؟" برای انتخابات آینده همچنان روی دست رهبر باقی ماند. او میان یک انتخابات فاقد مشروعیت و عقب نشینی از برابر مردم و باز شدن فضای سیاسی کشور و ورود چهره هائی چون موسوی و کروبی و خاتمی به صحنه برای نامزد شدن و یا حمایت از یک کاندیدای مورد تفاهم همچنان دست و پا می زند.

 

پیک نت   12  دی

 
 

اشتراک گذاری: