ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 28  مرداد  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنان احمدی نژاد در تهران و نصرالله در لبنان

همسوی تهران و لبنان

با جنگ طلبان در اسرائیل

 
 
 
 

همزمان با تلاش دولت اسرائیل برای مسلط ساختن فضای جنگی در این کشور و خطری که از سوی مترقی ترین نیروهای جهانی نسبت به یک ماجراجوئی نظامی علیه ایران، دراین روزها مطرح می شود(از جمله از سوی فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا و حزب کمونیست فرانسه حزب کمونیست اسرائیل و...) احمدی نژاد در سخنرانی روز قدس در تهران آب به همان آسیابی ریخت که اسرائیل آسیابان آنست. او، پس از مدتی تقریبا طولانی که در جمهوری اسلامی سخنان تحریک آمیز درباره اسرائیل مطرح نمی شد تا مجامع جهانی به سود اسرائیل بسیج نشوند، یکبار دیگر از ضرورت نابودی اسرائیل سخن گفت. سخنانی بسیار تحریک آمیز و به سود اسرائیل. چنان که دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در تقبیح این سخنان فورا اظهار نظر کرد. هیچ لازم نیست لبست حقوقی و یا نام افراد از صندوق خانه اسرار بیرون بیاید و هیچ لازم نیست کسی مامور مستقیم باشد، می توان نقش تاریخی را بازی کرد. چنان که انورالسادات در مصر کرد. گروه و باند احمدی نژاد با سرنوشت ایران چنین می کنند و مردم ایران نمی دانند در داخل حاکمیت چه می گذرد؟ در بیت رهبری چه کسی رهنمود میدهد؟ کشور به کدام سو کشانده می شود؟

سخنان حسن نصرالله در لبنان و بمناسبت روز قدس نیز همسوئی کامل داشت با سخنان احمدی نژاد. او نیز سخن از شلیک چند موشک و کشتار وسیع در اسرائیل گفت و خبرگزاری ها بلافاصله این سخنان را با توجه به اشاره او به کشتار وسیع با شلیک 4 تا 5 موشک تعبیر به استفاده از کلاهک اتمی کردند!

بدین ترتیب است که باید پذیرفت که احمدی نژاد نیز با توصیه و در همآهنگی با بیت رهبری و شخص خامنه ای این سخنان را بر زبان آورده  و آب به آسیاب یک جنگ ویرانگر ریخته است. برای مردم ایران مهم نیست که با اسرائیل چه می شود و یا چه نمی شود، برای آنها مهم است که نمی خواهند کشورشان درگیر یک جنگ ویرانگر دیگر شود. جنگی که از آن بوی کشتار و ویرانی اتمی می آید.

نه مجلس دیگر مجلسی است که جلوی دولت را بگیرد، نه مجلس خبرگان مجلسی که جلوی خامنه ای را بگیرد. مطبوعات هم که در سانسور اند و زبانشان را بسته اند. بدین ترتیب است که کشور چهار نعل به سوی فاجعه کشانده می شود و بهانه آن دستآوردهای اتمی!

پیک نت  28  مرداد

 
 

اشتراک گذاری: