نوروز 1392  

        www.pyknet.net

   پیک هفته

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

30 اسفند  1391

infos@pyknet.net

 
 
 

چاوز و عرفات

از یک سوراخ

مار گزیده شدند!

"ونزوئلا انالیزیس دات کام"

ترجمه آزاد "بایرام منصوری"

 
 
 
 
 

هنوز تکلیف پیکر "هوگو چاوز" رهبر انقلاب ونزوئلا معلوم نشده و مشخص نیست که می توانند آن را مومیائی کنند و یا باید به خاک ونزوئلا بسپارند که فصل جدید توطئه های امریکا برای سرنگونی حکومت ونزوئلا شروع شده است. احتمالا امریکا بر این تصور است که با مرگ چاوز، دولت و حکومت هنوز دور خود می چرخد و تا پیش از انتخابات و ثبات حکومت باید کلک کار را بکنند!

رسانه های بین المللی افشاگری اخیر کفیل ریاست جمهوری ونزوئلا را پوشش خبری ندادند.

"نیکولاس مادورو" معاون چاوز که حالا کفیل ریاست جمهوری است و نامزد انتخابات ریاست جمهوری در اولین افشاگری خود درباره توطئه های جدید امریکا، پس از مرگ چاوزاعلام کرد:

دو وابسته آمریکا را به دلیل تهدید امنیت ملی – نظامی ونزوئلا از این کشور اخراج می کند. آنها در پی بی ثباتی در کشور بودند. "مادورو" برای نخستین بار، رسما اعلام کرد که  در سرطانی که چاوز را از پای در آورد، امریکا نقش داشت!

مادورو، همچنین گفت که "دیوید دل موناکو"، وابسته نظامی سفارت آمریکا در کاراکاس و دستیارش "دولین کرستال"، که اخراج شدند متهم به "طرح توطئه" علیه امنیت ملی و نظامی ونزوئلا بودند. "موناکو" برای اجرای نقشه بی ثبات سازی ونزوئلا با برخی اعضای ارتش ونزوئلا تماس برقرار کرده بود تا دست به کودتا بزنند. هدف نابودی دمکراسی، اقتصاد مردمی ونزئلاست. هدف در تنگنای مواد غذائی قرار دادن مردم و قطع خدمات اجتماعی بوده است. دشمنان قصد مسموم کردن مواد غذایی مردم را دارند. شک نداریم که دشمنان تاریخی کشور به دنبال راهی بودند تا سلامت چاوز را مختل کنند، که بیماریش را تشدید کند تا از این طریق به اهدافشان برسند. آنچه که برسر عرفات آمد، در نهایت تحقیقات علمی مشخص خواهد شد که برسر چاوز نیز آمد.

 

نوروز 1392

 
 

اشتراک گذاری: