ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

ادعای مجهول در کرمان

جاسوس انگلیس را گرفته اند

شبکه جاسوسی را رها کرده اند! 
 
 
 
 

نیروی انتظامی کرمان اعلام کرد که یک جاسوس انگلستان را دستگیر کرده است. دادگاه انقلاب این استان نیز خبر دستگیر جاسوس را تائید و اضافه کرد که این جاسوس برای سرویس اطلاعاتی MI6 انگلستان جاسوسی می کرده است!

نه نیروی انتظامی و نه دادگاه انقلاب هیچکدام نام جاسوسی که ادعای دستگیری او را کرده اند و خبرگزاری ایرنا خبر آن را منتشر کرده اعلام نکرده اند.

دادگاه انقلاب اعلام کرد که فرد بازداشت شده 11 بار با کارکنان سرویس اطلاعاتی بریتانیا هم در ایران و هم خارج از ایران مستقیمأ تماس گرفته و پس از دستگیری به جاسوسی خود اعتراف کرده و محاکمه او در جریان است.

1- هیچکدام از دو مرجع خبری نه تنها نام جاسوس را اعلام نکرده اند بلکه به ملیت او نیز اشاره ای نکرده اند و معلوم نیست او اهل کدام کشور است.

2- هم نیروی انتظامی و هم دادگاه انقلاب مدعی شده اند که فرد دستگیر شده در ایران با شبکه سرویس جاسوسی انگلستان در ایران تماس گرفته است. به این ترتیب و بموجب این ادعا، انگلستان در ایران یک شبکه جاسوسی شناخته شده دارد. یا لااقل دو مرجع خبر از وجود این شبکه در ایران با خبرند و عجیب است که چرا اعضای این شبکه دستگیر نشده و یا مرکز آنها اشغال نشده است؟

3- نه دادگاه انقلاب و نه نیروی انتظامی نگفته اند که فرد دستگیر شده چه اطلاعاتی را در اختیار سازمان جاسوسی انگلستان قرار داده است.

4- در پایان این سئوالات بی جواب، این حدس و گمان بی اساس و پایه نیست که با آغاز مناسبات رسمی و دوباره دیپلماتیک انگلستان و جمهوری اسلامی در دولت روحانی سوژه تازه ای را علیه سیاست خارجی دولت علم کرده اند.

 

پیک نت 5 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: