ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

غلامحسین الهام:

تحریم ها ناچیز بود

مذاکره اتمی لازم نبود! 
 
 
 
 

غلامحسین الهام٬ سخنگوی دولت احمدی نژاد، به مشهد سفر کرد تا در یکی از همایش های زنجیره ای که برای سخنرانی بازندگان انتخابات 92 برپا می شود سخنرانی کند.

الهام که سالها عضو حقوقدان شورای نگهبان بود و دست حمایت احمد جنتی بر پشت سرش، در سخنرانی خود "تحریم" هائی که روحانی تلاش می کند آنها را لغو کند، ناچیز اعلام کرد و مذاکرات اتمی را هم بیهوده!

سخنرانی الهام مصداق این ضرب المثل معروف ایرانی است که "سیر از گرسنه خبر ندارد- سواره از پیاده". او که نفسش از جای گرم در می آید در سخنرانی خود گفت:

کشور در شرایطی است که نیاز به مذاکرات فشرده ندارد و تمامی تحریم‌ها جهانی با کمک متخصصین (از جمله بابک زنجانی در پرونده 9 هزار میلیارد تومانی و رضا ضراب متخصص بالا کشیدن 1500 کیلو طلا و محمد خاوری متهم پرونده 3 میلیارد دلاری) دور زده شده است. مذاکره با ۶ کشور جنایتکار و ظالم نیاز نبود. دولت روحانی عجولانه برای اغنای تعداد اندکی از جریانات، پای میز مذاکره با دولت‌های استکباری و جنایت کار جهان نشست و استقلال و توان رزمی کشور را زیر سؤال برد و تمامی فعالیت‌های هسته‌ای را به حالت تعلیق و تعطیل درآورد. دولت یازدهم نتوانست از ظرفیت دیپلماسی به وجود آمده در دولت دهم استفاده کند.

 

پیک نت 11 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: