ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 اسفند ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

حق با روزنامه رسالت است

مردم آبدیده شده ایران

جناح راست را شناخته اند 
 
 
 
 

روزنامه رسالت  سخنگوی بنیاد مالی رسالت است. بنیادی که مرتضی نبوی رهبری می کند و روزنامه ای که "انبارلوئی" عضو رهبری موتلفه اسلامی سردبیر آنست. این بنیاد و روزنامه اش، با بالا گرفتن بحث افشای اسامی کسانی که در غارت و فساد مالی میلیاردی دوران احمدی نژاد دست داشته اند، به یکباره یاد خطر فرهنگی "خدا ستیزی" افتاد و نوشت:

این روزها مردم ما (دور و بری های رسالت و آنها که هدایای میلیاردی گرفته اند) قرائن و شواهدی را مشاهده می‌کنند که به نگرانی آنان در زمینه تکرار برخی حوادث تلخ فرهنگ ستیز و حریم ‌شکن گذشته دامن می‌زند و هنجارشکنی‌هایی نظیر شعار راهپیمایی علیه خدا و اسائه ادب به ساحت قدسی ولی‌عصر (عج) و اهانت به مراسم و نمادهای عزاداری حضرت سیدالشهدا و جفا به امام خمینی (ره) را تداعی می‌کند.

از قرائن و شواهد چنین برمی‌آید که بقایای جریانات شکست خورده در توطئه‌ها و فتنه‌های گذشته حاشیه امنی یافته‌اند و "دولت در سایه‌ای" تشکیل داده‌اند تا با استفاده از نفوذ خویش در دولت و جامعه، اهداف شوم و براندازانه خود را پیگیری کنند.

رسالت در ادامه، همان سخنان احمد توکلی در نامه به روحانی را تکرار می کند و می نویسد:

پیامد هنجارشکنی‌ها و بدعت‌های فرهنگی در دو عرصه سیاست داخلی و خارجی مشهود است. در عرصه سیاست خارجی، چراغ سبز نشان دادن به دشمن، سکوت در برابر برخوردهای تحقیرآمیز آمریکا و اسرائیل، شبیه‌سازی ایران و اوکراین، ارتباط و دیدار و گفتگوهای پنهان با آمریکا.

در عرصه داخلی هم، سیاه‌نمایی اوضاع کشور، تضعیف روحیه مردم و ترسانیدن آنان از دشمن، کمرنگ کردن مرز کفر و ایمان، تضعیف غیرت دینی و ترویج اباحه‌گری، شکستن حرمت مقدسات، بی‌تفاوتی نسبت به هجوم به شاخصه‌های استقلال کشور تبلیغ فرهنگ دشمن، تلاش برای تغییر ذائقه فرهنگی مردم از اسلام به کفر، تلاش برای ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب، ناچیز انگاشتن دستاوردهای علمی کشور بخصوص دستاوردهای دانشمندان شهید.

ملت سرافراز ایران، طی 35 سال گذشته در کوره مبارزه با دشمن هر روز آبدیده‌تر شده است و امروز نیز هوشیارانه روند حرکت خزنده دولت در سایه را زیر نظر دارد.

(رسالت با همه بی حیائی اش، این جمله آخر را راست گفته. مردم آبدیدگی 35 ساله خود را در در انتخابات 92 به نمایش گذاشتند و به جای جلیلی که رسالت برای انتخاب او قند در دلش آب شده بود، روحانی را انتخاب کردند.)

 

پیک نت 20 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: