ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

اروپا و امریکا

در انتظار عملیات انتحاری! 
 
 
 
 

اسلام گراهای افراطی در سوریه، افرادی را برای حملات تروریستی انتحاری در آمریکا و اروپا آماده می کنند. این ادعا نیست، بلکه اطلاعاتی است که آمریکا و اروپا از آن مطلع است و در پی راه حلی برای آنست. نمایندگانی از سازمان های اطلاعاتی غرب مخفیانه به دمشق سفر کردند و در مذاکره با رهبران گروه های مخالف دولت سوریه نگرانی خود را درباره اردوگاه هایی که در آنها افرادی برای عملیات انتحاری در امریکا و اروپا تعلیمات می بینند ابراز داشتند. در میان گروه های مسلحی که با ارتش سوریه می جنگند بیش از 700 فرانسوی و 500 انگلیسی مسلح حضور دارند که اصلیت آنها عرب و یا آفریقایی است. همچنین سربازانی از سایر کشورهای غربی. مانوئل والس، وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که افراطیون با ملیت اروپایی خطرات جدی تری برای امنیت ما دارند.

صدای مسکو می گوید: آنهائی که وزیر خارجه فرانسه به آنها اشاره می کند می توانند در آینده در کشورهای اروپائی دست به عملیات انتحاری بزنند.

"ریچارد اولتون" رئیس بخش مبارزه با تروریسم "اسکاتلند یارد" انگلستان اعلام کرد: سازمان ما به اطلاعاتی درباره اسلام گراهای بریتانیایی دست یافته که بموجب آن، افرادی از صفوف جنگجویان با ارتش سوریه برای عملیات تروریستی به انگلستان بازگشته اند. سازمان ضد جاسوسی بریتانیا موفق شد دو عضو بالقوه تروریست ها را که در راه سوریه بودند دستگیر کند. آنها به آماده سازی برای عملیات های تروریستی محکوم شدند.

رادیو مسکو اضافه می کند: در سوریه ده ها هزار مزدور خارجی می جنگند و همچنان افرادی از اروپا راهی سوریه هستند.

 

پیک نت 7 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: