ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

امام جمعه اصلاح طلب شمیران

مردم، راست های افراطی را

بزودی به حاشیه حکومت خواهند راند 
 
 
 
 

حجت الاسلام دعاگو امام جمعه اصلاح طلب شمیران در مصاحبه با "نواندیش"  گفت:

تحمیل تحریم‌ها که از اواخر سال ۸۴ به واسطه رفتارهای آنچنانی دولت شدت گرفت، بحران‌های متعددی را موجب شد و وضعیت به گونه‌ای شد که حتی دوستان دولت سابق هم از واژه «لب پرتگاه» برای تفسیر آنچه بر جامعه حاکم شده بود، استفاده کردند. به همین دلیل «عبور از تحریم» به یکی از شعارهای اصلی انتخابات اخیر ریاست جمهوری بدل شد و حتی گروهی انتخابات را رفراندوم هسته‌ای نامگذاری کردند. در حال حاضر هم شاهد این هستیم که با درایت دستگاه دیپلماسی تحرم ‌ها در حال برداشته شدن است.

دولت روحانی اولین گام‌های اساسی خود را در فضای هسته‌ای برداشت و با توجه به رویکرد اعتدال گونه و واقع بینی که اتخاذ کرده، به بلاتکلیفی ۱۰ ساله پایان داد و با به توافق رسیدن با ۱+۵ شرایط را برای بهبودی شرایط و البته برچیده شدن تحریم‌ها فراهم کرد. حالا با گذشت روزهای ابتدایی اجرای توافق، شاهد کاهش تدریجی تحریم‌ها هستیم و به همین دلیل موجی از اطمینان به جامعه تزریق شده است.

در این میان قابل تاسف و البته تامل این است که افراطیون بدون توجه به پیام ملت در ۲۴ خرداد، همچنان اصرار به رفتارهای رادیکال دارند و بدون در نظر گرفتن اینکه مشکلات در مسیر سراشیبی قرار گرفته، از توافق هسته‌ای به عنوان تسلیم پذیری دولت یاد می‌کنند. آنها بدون اینکه به تبعات رفتارهای این چند سال گذشته نگاهی بیاندازند، از روحانی و دولتش انتظار دارند تا سیاست تهاجمی را از سر بگیرد و به جای تنش زدایی، تنش زایی را سرلوحه کارش قرار دهد.

مردم در موقع مقرر، پاسخی قاطع به صاحبان تفکرات اینچنینی خواهند داد و آنها را از متن به حاشیه سیاست هدایت خواهند کرد. باید منتظر شرایط مطلوب در آینده‌ نزدیک بود.

 

 

پیک نت 14 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: