ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

عضو شورای نگهبان

اگر شورای نگهبان نباشد

سه قوه دیگر هم نخواهند بود! 
 
 
 
 

آیت‌الله "شب ‌زنده ‌دار" یکی از فقهای شورای نگهبان است. وی در همایش ناظران شهرستان جهرم شرکت کرده و بمناسبت دهه فجر سخنرانی کرده است. او در این سخنرانی گفت:

قانون اساسی ما می‌گوید قوه مقننه بدون شورای نگهبان که قوانین مجلس را از نظر شرع و قانون اساسی بررسی می‌کند اعتبار ندارد. بنابراین اگر روزی شورای نگهبان تعطیل شود، سه قوه دیگر نیز تعطیل خواهند شد.

مستکبران خوب درک کرده‌اند و می‌دانند جمهوری اسلامی چه آتشفشانی است و آنها را می‌لرزاند و بمب‌های هسته‌ای که ما نداریم و نخواهیم داشت، بهانه است.

حق‌الناس نباید یک ذره جا به جا شود و مسئولیت الهی دارد و حقی است که اسلام برای مردم قرار داده و ما حق نداریم کم و زیاد کنیم.

اطمینان مردم به شورای نگهبان به عملکرد و رفتار مجموعه شورای نگهبان بستگی دارد، اعمال ما در زمان انتخابات و قبل و بعد از انتخابات مورد توجه مردم است.

(مطابق قانون اساسی، جمهوری اسلامی سه قوه بیشتر ندارد. مقننه، قضائیه و مجریه. این که آیت الله شب زنده دار شورای نگبهان را عملا قوه ای در راس این سه قوه بر شمرده و از اصلاح "سه قوه دیگر" استفاده کرده که عملا یعنی شورای نگبهان هم "یک قوه" برداشت ایشان است و نه ما!)

 

پیک نت 15 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: