ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 بهمن ماه  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

روحانی در سخنرانی سالگرد انقلاب

دولت من جلوی

 بی قانونی را خواهد گرفت! 
 
 
 
 

گزارش خبرگزاری ایلنا از راهپیمائی دیروز تهران:

 

روسای سه قوه، هاشمی رفسنجانی، علی شمخانی، محمد جواد ظریف، محمدرضا عارف، علی اکبر صالحی، مجید انصاری، ناطق نوری، شهیندخت ملاوردی، عباس عراقچی، محمد شریعتمداری از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های حاضر در راهپیمائی 22 بهمن بودند.

رئیس جمهور که از مسیر بزرگراه محمدعلی‌جناح به مردم پیوست، از همان ابتدا مورد استقبال قرار گرفت.

در این میان عده ای با ورود رئیس جمهور شعار "گزینه روی میز لبیک یا حسین" را سر دادند.

بسیاری از افراد شرکت کننده در راهپیمایی امروز با داشتن پارچه ها و شال های بنفش فریاد حمایت از روحانی را سر می دادند.

رئیس جمهور پس از حضور در جایگاه به عنوان سخنران ویژه مراسم 22 بهمن امسال اعلام کرد که امروز بعد از گذشت 6 ماه از دولت یازدهم جامعه ما آرامش بیشتری دارد.

امروز در دانشگاه ها و مطبوعات فضای آزادتر و آرامتری وجود دارد.

این دولت به فکر حاکمیت قانون در سراسر این سرزمین است. ما با قانون گریزی مقابله خواهیم کرد. با اطلاعاتی که به من داده اند 22 بهمن امسال کاملا با دیگر سال ها متفاوت است؛ چراکه امسال همه جناح ها و گروه‌ها با هر تفکری در راهپیمایی شرکت کردند‌ و این نشان می‌دهد كه  انقلاب به گروه خاصی تعلق ندارد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز با تشویق و شعارهایی همچون"روحانی حمایتت می کنیم" و "روحانی دوستت داریم" بارها اظهارات رئیس جمهور را مورد تایید و استقبال خود قرار دادند.

در میان صحبت های روحانی عده ای با فریاد "مرگ بر آمریکا" در مقابل جایگاه ریاست جمهوری اقدام به آتش زدن پرچم آمریکا و انگلیس کردند.

برخی پرچم ها در دست عده ای بود که به همت بسیج شهرداری تهیه شده بود و روی آنها  نوشته شده بود "ما مشتاق گزینه های روی میز هستیم"، "ما برای نبرد بزرگ آماده ایم" و "به دشمنی که لبخند می زند اعتماد نکنیم "، " گزینه های روی میز خطر مطر ندارد؛ یاوه گویی و تهدید دیگر اثر ندارد" .

هاشمی رفسنجانی از شخصیت هایی بود که با حضور در راهپیمایی بشدت مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 

پیک نت 23 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: