ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

با وعده دروغ محمد جواد لاریجانی

دیدار هیات پارلمانی اروپا

با موسوی و کروبی ممکن نشد 
 
 
 
 

خانم "کرونبرگ"، رئیس هیئت پارلمان اروپا پس از بازگشت از سفر به ایران در برنامه "صفحه 2" شبکه فارسی تلویزیون بی بی سی گفت:

هیئت پارلمانی اروپا علاوه بر دیدار با خانواده زندانیان سیاسی، خواهان دیدار با رهبران در حصر  جنبش اعتراضی ایران (موسوی و کروبی) بود، اما مقامات جمهوری اسلامی اجازه این دیدار را ندادند. در همین ارتباط محمد جواد لاریجانی، رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در قوه قضائیه به ما گفت که “روند قضایی” در مورد پرونده رهبران جنبش اعتراضی “در آینده نزدیک” آغاز خواهد شد. (پس از بیش از 4 سال حبس خانگی تازه می خواهند روند قضائی را اجرا کنند! که البته هرگز چنین نخواهند کرد و چنین نخواهد شد و لاریجانی دروغ گفته، زیرا همه آنها که در کودتای 88 دست داشتند از قرار گرفتن کوچکترین تریبون در دست موسوی و کروبی اند وحشت دارند زیرا آنها صدها راز کودتا را فاش خواهند کرد.)

رئیس هیئت اعزامی پارلمانی اروپا به ایران در ارتباط با هوچیگری بازندگان انتخابات 92 که نمی خواهند سر به تن هاشمی رفسنجانی باقی بماند، اما بلند نشدن خانم رئیس هیات در مقابل رفسنجانی را پیراهن عثمان "توهین به هاشمی" کرده بودند گفت:

در این دیدار آقای هاشمی رفسنجانی به ما گفت بنشینیم و من هم اصلا از رسم بلند شدن درایران خبر نداشتم.

(در غرب نه تنها رسم نیست کسی جلوی پای کسی برخیزد، بلکه به هیچوجه رسم نیست که زن جلوی پای مرد برخیزد. این نوع رسم و رسومات ویژه ایران است.)

 

پیک نت 5 دی

 
 

اشتراک گذاری: