ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 دی  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

نباید گفت که حضرت علی

نمی خواست

 "مقام معظم و فرزانه رهبری" شود! 
 
 
 
 

«فرض کنید پایتخت را به نقطه‌ای دیگر منتقل کردید، آن وقت فکر می‌کنید رشوه و فساد در پایتخت جدید به وجود نمی‌آید؟ فکر می‌کنید فحشا در شهر جدید به وجود نمی‌آید؟ فکر می‌کنید تورم خودش از بین می‌رود؟ الان باید بیایند وزارت نفت را موظف کنند که بنزین پایتخت را استاندارد کند. به مترو رسیدگی بیشتری شود، طرح انتقال برخی ارگان‌ها و سازمان‌های نظامی دنبال شود.

از نمایندگان مجلس بپرسید چرا طرحی تصویب نمی‌کنند که ارگان‌های نظامی دیگر نتوانند در تهران شهرک‌سازی کنند؟ به اسم نهادهای دولتی زمین گرفتند و ساختند و به اسم خانه‌های ارزان به مهاجران فروختند. آیا نمایندگان مردم از حجم خانه‌سازی نیروهای نظامی و انتظامی بی‌اطلاع هستند که از انتقال پایتخت سخن می‌گویند؟ آیا می‌شود چنین پایتختی را تکان داد؟»

اینها بخش هائی از سخنان و نظرات غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران است در مصاحبه با هفته نامه "تجارت فردا". معلوم نیست سرنوشت "تجارت فردا" چه خواهد شد. با سرنوشت روزنامه "بهار" و هفته نامه "شهروند امروز" پیوند خواهد خورد و یا باز هم به حیاتش ادامه خواهد داد. هر سرنوشتی برای تهران و کرباسچی و تجارت فردا رقم بزنند، نمی توانند این واقعیات را منکر شوند و یا آنها را از صورت مسئله حذف کنند. مسئله اینست: نظام تا خرخره فاسد و فلج است و به هر گوشه آن که دست زده شود خشت و گل و آجر افشاگری فرو می ریزد. وقتی هنوز نباید گفت لاجوردی عامل قتل آیت الله لاهوتی بود و همه زعمای قوم نیز این را می دانند و یا نباید گفت حضرت علی در پی قدرت نبود و نمی خواست "مقام معظم و فرزانه رهبری" شود! و یا نباید طرح و نه عکس اعضای دولتی را منتشر کرد که کشور را به خاک سیاه نشانده اند و عملا مملکت ورشکسته است، مطبوعات چه بگویند؟ دنبال رو کیهان و سیما شوند؟ اگر چنین است که دیگر چه نیازی به روزنامه ها و هفته نامه های دیگر؟ (مصاحبه کرباسچی را در همین شماره پیک نت میخوانید)

 

پیک نت 17 دی

 
 

اشتراک گذاری: