ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

روحانی خطاب نمایندگان آذربایجان درمجلس

من نمی توانم حقایق وضع

اقتصادی را به مردم نگویم 
 
 
 
 

نمایندگان آذربایجان در مجلس به دیدار حسن روحانی رئیس جمهور رفتند تا مشکلات منطقه را با وی در میان بگذارند. در این دیدار حسن روحانی با توجه به نمایش ها و جنجال هائی که در روزهای مذاکرات ژنو بنام بسیج و در حقیقت علیه تفاهم اتمی و سیاست خارجی دولت راه انداخته بودند گفت:

«هر کس آماده ایثار در مسیر آرمان‌ها، نظام و کشور خود باشد بسیجی است و امیدوارم تفکر بسیجی در کشور روز به روز پررنگ‌تر شود. بسیج تنها مختص به جناح و اندیشه خاصی نیست، بلکه اکثریت قاطع ملت‌ ما فکر و اندیشه بسیجی دارند و در راستای این اندیشه هر کس مصالح خود را فدای آرمان‌ها و منافع کشور و انقلاب می‌کند، بسیجی است.»

روحانی در بخش دیگری از سخنرانی خود به آن وعده ای اشاره کرد که حامیان دولت 8 ساله احمدی نژاد و فجایعی که برای ایران باقی گذاشت، سعی دارند مانع آن شوند. یعنی "وعده گزارش وضع اقتصادی کشور به مردم در پایان یکصدمین روز ریاست جمهوری". در این مورد روحانی گفت:

«دولت مشکلات و شرایط موجود را پذیرفته و اعلام کرده که در مسیر حل این مشکلات گام برخواهد داشت، اما در مورد واقعیات کشور هرگز نمی‌تواند به مردم حقایق را نگوید؛ چرا که معتقد است بیان واقعیت‌ها موجب می‌شود همگان به سمت همکاری و همراهی در جهت رفع مشکلات حرکت کنند.

دولت در خصوص حل مشکلات مربوط به آذربایجان و از جمله مشکلات مربوط به دریاچه ارومیه قدم‌هایی برداشته است.»

 

 

پیک نت  5 آذر

 
 

اشتراک گذاری: