ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 آذر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

هاشمی در کرمان:

طولی نمی کشد

شرایط کشور مطلوب خواهد شد 
 
 
 
 

هاشمی رفسنجانی، بی اعتناء به جوسازی هائی که در روزهای گذشته سایت های وابسته به بازندگان انتخابات 92 راه انداخته بودند و حتی تهدید به اقدام می کردند، وارد کرمان شد و براساس گزارشی که خبرگزاری ایسنا منتشر کرده، استقبال وسیعی از وی در کرمان بعمل آمد. هاشمی در ابتدای ورود به کرمان در منزل شیخ محمد هاشمیان - امام جمعه فقید رفسنجان – حضور یافت و طی سخنانی گفت:

 

مردم در انتخابات دین خود را ادا کردند و خداوند رحمتش را بر ما می‌فرستد و طولی نمی‌کشد که شرایط به صورت مطلوبی درمی‌آید. خداوند در قرآن کریم فرموده که ما هر انسانی را در زمینه‌های فردی و اجتماعی امتحان می‌کنیم و مردم ما از پس این امتحانات خوب برآمده‌اند. در شرایطی که به قول آقای روحانی پولدارترین دولت تبدیل به مقروض‌ترین دولت شده است، مردم در این شرایط خوب عمل کردند.

در قدیم روزانه چهار میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم و در ازای آن ارز وارد کشور می‌شد اما اکنون در ازای روزانه یک میلیون بشکه نفت که صادر می‌کنیم اجناسی تقلبی از جمله سم‌های خارجی به ما می‌دهند که زمین‌های ما را خراب کرده است. سموم خارجی تقلبی و قاچاق یکی از ضررهایی است که ما می‌خوریم و یکی دیگر از مشکلات کشور این است که مواد اولیه کارخانجات را باید از خارج با هزینه هنگفت تهیه کنیم که برای کشور گران تمام می‌شود. هم‌اکنون چهار هزار طرحِ مانده داریم که 260 طرح از آنها را می‌توانیم پول داده و بسازیم.

هاشمی در دیدار با اعضای شوراهای شهر و روستاهای شهرستان‌های انار و رفسنجان گفت: بازشدن مسیر از طریق بخش خصوصی می‌تواند مؤثر باشد و شوراها در توسعه همکاری بخش خصوصی نقش مهمی بر عهده دارند.  من فکر می‌کنم دولت امنیت را تأمین و راه‌ها را باز می‌کند. استاندار جدید کرمان راه پیشرفت را پیش می‌برد و راه را باز می‌کند. تفکرات آقای رزم‌حسینی می‌تواند این استان را بسازد.

روابط خارجی ما ضربه دیده است. مگر می‌شود در این دوره و زمانه بدون ارتباط باشیم؟

 

پیک نت 28 آذر

 
 

اشتراک گذاری: