ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 مـــــــهر  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

دوران گفتن سخنانی با هدف مصرف داخلی گذشته

اشتیاق رسانه های غربی

برای پوشش سخنرانی خامنه ای 
 
 
 
 

علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در مراسم مشترک سردوشی دانشجویان دانشگاه افسری ارتش شرکت کرد و طی سخنانی، در باره سفر هیات دولت به نیویورک گفت:

«ما از تحرک دیپلماسی دولت از جمله سفر نیویورک حمایت می کنیم زیرا به دولت خدمتگزار اعتماد داریم و به آن خوشبین هستیم، اما برخی از آنچه که در سفر نیویورک پیش آمد، بجا نبود، چون ما دولت آمریکا را غیرقابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقی و عهدشکن می‌دانیم. به مسئولین خودمان اعتماد داریم و از آنها می خواهیم با دقت و با ملاحظه همه جوانب، گام ها را محکم بردارند و منافع ملی را به فراموشی نسپارند. ملت ایران هیچ‌گاه تهدید برای هیچ کشوری نیست، اما نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی باید حصار مستحکمی در مقابل توطئه های دشمنان باشند. »

این سخنان مخالفت ویژه ای با تحرکات روحانی و هیات همراهش در نیویورک نداشت، اما بلافاصله از سوی رسانه هائی که اسرائیل بر آن ها نفوذ دارد، بعنوان مخالفت خامنه ای با روحانی و مناسبات با امریکا پوشش وسیع داده شد. درحالیکه هدف از این سخنان میتواند مصرف داخلی برای حفظ پایگاه رهبر در میان بازندگان انتخابات 92 باشد. درعین حال که با هر گامی که دولت روحانی بر میدارد تا ایران را از زیر آوار اقتصادی و سیاست های داخلی و خارجی 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد بیرون بکشد، مردم بیشتر متوجه عمق فاجعه ای می شوند که دولت کودتایی و تحت حمایت همه جانبه رهبر، طی 8 سال چه بر سر مردم و ایران آورده است.

 

پیک نت  14  مــــــــــهر

 
 

اشتراک گذاری: