ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16  خــــــرداد  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

مشکل کشور از نگاه جلیلی در سفر به زاهدان

ارباب رجوع پشت در

اتاق مدیرکل منتظر می ماند 
 
 

 

شعار انتخاباتی جلیلی در زاهدان در پناه کیسه های شن برای گلوله نخوردن! مردم برای مبارزه با شرک و کفر انقلاب کردند؟ و درد امروز آنها شرک و کفر است؟ و لابد در چارچوب همین مبارزه بود که جلیلی با امام جمعه اهل تسنن زاهدان دیدار نکرد!

 

سعید جلیلی، که چشم امید بیت رهبری به بیرون آمدن او از صندوق انتخابات دوخته شده، به زاهدان فقر زده و سرشار از تبعیض قومیتی و مذهبی زاهدان سفر کرد. وی دراین شهر طی سخنانی همان حرف های 8 سال پیش احمدی نژاد را تکرار کرد. چنان که گوئی یکبار دیگر این احمدی نژاد است که  برای فریب مردم سخن می گوید و خود را مجری سر به زیر تری به نسبت احمدی نژاد برای سیاست های آقای خامنه ای اعلام می کند. بخوانید سخنان او را:

 

«امروز با وجود ظرفیت‌ها و منابع غنی کشور، بیکاری و فقر مردم را رنج می‌دهد و این به خاطر نبود مدیریت صحیح است. مردم ضمن اینکه قدردان خدمات ارزشمند نظام هستند، گلایه‌هایی در زمینه فقر و اشتغال دارند. من معتقدم مدیریت انقلابی می‌تواند مشکلات را حل کند. باید امروز در دستگاه‌های دولتی و اداری باید مدیریت انقلابی را ایجاد کنیم تا در زمینه‌های صنعت، کشاورزی و اشتغال بهره گیریم. در سیستم اداری کشور نیز باید مدیریت انقلابی تشکیل شود و یک عدالت ساختاری شکل بگیرد. نباید ارباب رجوع در اتاق مدیران منتظر باشد.

استفاده از ظرفیت‌های کشور وظیفه کسی است که خادم و خدمتگزار مردم می‌شود، مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه باید به کسی که رأی ‌دهند که فردایش از کاندیدای خود مدیریت انقلابی را مطالبه کنند.»

دولت انقلابی احمدی نژاد هم با همین شعارها بر سر کار آمد. همه این نارسائی هائی که احمدی نژاد بر می شمرد و امروز جلیلی و دیگران بر شمردند همه محصول بیش از دو دهه رهبری علی خامنه ایست. کسی که اختیار مطلق برای خود قائل است و آن را اعمال می کند. 

پیک نت  16  خـــــــرداد

 
 

اشتراک گذاری: