ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اردیبهشت  1392

infos@pyknet.net

 
 
 

برای ثبت نام هاشمی

پیک خامنه ای

در آخرین ساعات رسید! 
 
 
 
 

شنبه ای انتخاباتی با حضور هاشمی رفسنجانی برای ثبت نام در دقیقه 90، به پایان رسید. بسیاری برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بودند و دیروز نیز ثبت نام کردند، اما تمام توجه و حساسیت ها بر محور آمدن و یا نیآمدن رفسنجانی دور می زد. با آنکه "مشائی" نیز دست در دست احمدی نژاد سرو کله اش در وزارت کشور پیدا شد، اما این حضور، به تائید همه خبرنگاران و عکاسان حاضر در وزارت کشور هرگز آن جلوه حضور هاشمی در وزارت کشور را نداشت. حضور هاشمی برای ثبت نام آنقدر با تاخیر و تقریبا نزدیک به آخرین ساعات ثبت نام انجام شد که بسیاری از خبرنگاران حاضر در وزارت کشور نسبت به این حضور نا امید شده بودند.

همان منبعی که خبر اختصاصی ملاقات دو تن از نزدیک ترین افراد خانواده هاشمی و خاتمی (پسران آنها) را 18 اردیبهشت دراختیار پیک نت گذاشت و در شماره 19 اردیبهشت پیک نت منتشر شد، پیش از ظهر دیروز نیز ای میلی مختصر به پیک نت اطلاع داد که ساعت 10 و نیم صبح امروز (دیروز) سرانجام هاشمی پس از دریافت موافقت رهبر جمهوری اسلامی با ثبت نام او برای انتخابات ریاست جمهوری، تصمیم گرفتن در وزارت کشور حضور یابد و ثبت نام کند. متن ای میلی که صبح دیروز دریافت داشتیم و همچنین خبر 19 اردیبهشت پیک نت در این ارتباط را در شماره امروز پیک نت می خوانید.

ظاهرا علی خامنه ای از میان دو گزینه خاتمی و هاشمی، با ثبت نام هاشمی موافقت کرده است، اما این که شرایط و پیشنهادهای هاشمی را پذیرفته و نسبت به آنها اعلام تعهد کرده یا نه هنوز معلوم نیست. این شرایط در خبری که در شماره 19 اردیبهشت پیک نت منتشر شد هست.

مهم ترین رویداد پس از ثبت نام هاشمی رفسنجانی، اعلام انصراف شماری از نامزدهای ثبت نام کرده در روزهای گذشته بود که در راس آنها آیت الله حسن روحانی قرار دارد و بدنبال وی محمد شریعتمداری، عارف و ...

جدا از هر محاسبه ای که آنها روی مناسبات گذشته خود با هاشمی کرده باشند، مسئله می تواند چنین باشد که همگی فورا به یک نتیجه رسیده اند: کشتیبان را سیاستی دیگر آمده و هاشمی سوار بر این کشتی به میدان آمده است! بنابراین باید با او همآهنگ شد که در واقع همآهنگی با کشتیبانی است که با آمدن هاشمی موافقت کرده است! 

پیک نت  22 ادریبهشت 1392

 
 

اشتراک گذاری: