ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

روزنامه آرمان "نکته" را یادش رفت

علی یونسی معتقد است

تندروهای مجلس در اقلیت اند! 
 
 
 
 

 

روزنامه آرمان بخش هائی از مصاحبه با علی یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت های ملی و مذهبی را منتشر کرده است. این روزنامه به جای انتشار کلیدی ترین مباحثی که در این گفتگو مطرح شد، شرح مشروحی در باره منشور حقوق شهروندی و اعتقاد دولت به اجرای آن را منتشر کرده است و در پایان نوشته است: یونسی بعنوان جمله کلیدی روحانی در جریان تبلیغات انتخاباتی گفت: «هرکس می‌خواهد وضع این هشت سال گذشته ادامه پیدا کند به من رای ندهد».

و سپس ادامه میدهد:

گفت‌وگوی حجت‌الاسلام یونسی با «آرمان» گرچه به‌ دلیل عجله او و همراهانش آن‌طور نبود که به جزئیات پرداخته شود، اما حاوی نکات فشرده بسیار مهمی بود. از جمله «انتصاب وزیر ارشاد در جهت کمک به بهبود حقوق شهروندی»، «دفاع تمام ‌قد یونسی و مجموعه دولت از علی جنتی»، «درخواست روحانی از وزیر کشور برای حفظ و پیگیری حقوق شهروندی» و «اقلیت دانستن نمایندگان تندرو مجلس» از نکات ریز اما مهمی بود که در سخنان ایشان بیان شد.

با توجه به تسلط یونسی به امور امنیتی و شناختی که از وزارت اطلاعات و نهادهای دیگر امینی دارد (او در دولت خاتمی وزیر اطلاعات بود و در زمان او پاکسازی در این وزارتخانه و اخراج مجریان قتل های زنجیره ای صورت گرفت)، مهم ترین بخش این مصاحبه نه آن نکاتی است که آرمان به آنها اشاره می کند، بلکه آن جمله آخر یونسی درباره اقلیت بودن تندروهای مخالف دولت در مجلس است که عقبه ای دارد بنام جبهه پایداری و مصباح یزدی!

پیک نت  اول اسفند

 
 

اشتراک گذاری: