ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

فکر کرده اند، مردم یادشان رفته

حزب موتلفه اسلامی

متهمی که مدعی العموم شده! 
 
 
 
 

 

حاج آقا نبی، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با دبیران این حزب بازاری – تجاری تشکیل جلسه داد و در پایان این جلسه خطاب به دولت روحانی فرمود:

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیاز به یک مدل دارد. دولت محترم باید جبران گذشته را بنماید و رضایت خاطر ملت و رهبری را تأمین کند.

دولت مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی باید همه ظرفیت‌های کشور اعم از امکانات، منابع مالی، سرمایه‌های انسانی و علمی در خدمت کارآفرینی و اشتغال و تولید ملی قرار گیرد، نظام درآمدی دولت با افزایش سهم درآمدهای مالیاتی اصلاح شود، در هزینه‌های عمومی صرفه‌جویی شود، در حوزه‌های پولی، مالی، تجاری، ارزی شفاف ‌سازی صورت گیرد، برنامه‌های تحریم رصد شود، افزایش تولید داخلی نهاد‌ها و کالاهای اساسی در دستور کار قرار گیرد، از صادرات کالا حمایت شود.

لازم است دولت کارنامه خود را درباره اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ارائه دهد تا معلوم شود کجا بودیم، الان کجا هستیم و در آینده کجا خواهیم رفت.

 

حزب موتلفه اسلامی، حامی بی شرم و حیای احمدی نژاد بود و بهتر است این حزب پیش از آن که از دولت روحانی بخواهد کارنامه خود را ارائه دهد، نگاهی به کارنامه دولت متحد موتلفه اسلامی، یعنی دولت احمدی نژاد بیاندازد و گزارش عملکرد آن دولت را که گزارش خود این حزب نیز هست به ملت ارائه بدهد. و یا دولت روحانی یک گزارش محرمانه از فاجعه ای که احمدی نژاد در کشور بوجود آورد را تدوین و در اختیار حزب موتلفه بگذارد و بگوید: "بیله دیگ، بیله چغندر!"  بفرمائید! حالا جرات دارید این کارنامه را منتشر بفرمائید!

البته کارنامه موتلفه اسلامی به دوران احمدی نژاد خلاصه نمی شود. هنوز روزنامه ها به بایگانی تاریخ سپرده نشده و می توان مصاحبه های محمد رضا باهنر، دبیرکل جامعه مهندسی که دو قلوی موتلفه اسلامی است و بادامچیان نظریه پرداز این حزب و در واقع همه کاره آن را از آرشیو روزنامه های آستانه انتخابات مجلس پنجم در آورد که با صراحت اعلام کردند: "وقتی جنسی در داخل کشور گران تر از مشابه آن در خارج از کشور است، بهتر است ما با پول نفت آن جنس را از خارج خریده و وارد کشور کنیم و خودمان را گرفتار تولید در داخل نکنیم." البته آنها، گفته های پدرخوانده موتلفه مرحوم حبیب الله عسگراولادی را تکرار کردند که همان زمان، همین نظریه واردات به جای تولید را مطرح کرد.

بررسی و افشای کارنامه موتلفه، خود یک سر ماجرای حاکمیت سرمایه داری تجاری و غارتگر بر کشور است.

پیک نت  4 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: