ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

معاون سیاسی دفتر روحانی

سخنرانی نتانیاهو در پارلمان

امریکا به سود مذاکرات اتمی است 
 
 
 
 

 

نتانیاهو، برای سخنرانی علیه مذاکرات اتمی با ایران و بویژه رسیدن به تفاهم در این مذاکرات راهی واشنگتن می شود. معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری "حمید ابوطالبی" در صفحه شخصی خود در توییترنوشت:

در نهایت، تعمیق هرچه بیشتر این شکاف ها به نفع ایران تمام خواهد شد. این شکاف، شرایط ویژه‌ای را ایجاد می‌ کند. حتی شکاف میان کنگره و دولت امریکا که موجب تشدید اختلافات می شود به سود ایران است. این گفته مشاور امنیت ملی اوباما را باید بخاطر سپرد:،" سفر نتایاهو به نیویورک برای روابط میان دو کشور مخرب است." در داخل حکومت اسرائیل نیز این مسئله موجب شکنندگی دولت کنونی خواهد شد که این نیز به سود ایران است. در عین حال که دو رویکرد در برابر هم قرار می گیرد: صلح خواهی و جنگ طلبی.

نکته دیگری که موجب می شود این سخنرانی به سود ایران باشد مقابله با اسلام هراسی و ایران هراسی است. افکارعمومی جهان مایل به شنیدن پیام صلح و امنیت است؛ این پیام از مذاکرات و مقاومت صلح طلبانه ایران برمی خیزد نه سخنان نتانیاهو در کنگره امریکا.

 و از این رو پیام جنگ و نا امنی دیگر خریدار ندارد.

معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری به هر دلیل و ملاحظه ای ننوشت که مخالفان دولت در داخل کشور طالب این سود نیستند زیرا به سود دولت روحانی است!

پیک نت  11 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: