ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

نظر تاج زاده

برای ریاست مجلس خبرگان

هیچ گزینه ای جز هاشمی نیست 
 
 
 
 

 

فخرالسادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاج زاده معاون سیاسی وزارت کشور در کابینه خاتمی و عضو رهبری جبهه مشارکت درباره تازه ترین ملاقاتش با وی در اوین، از قول او نوشت:

تاج زاده خطاب به هاشمی گفت: نگران به گروگان گرفته شدن پرونده مهدی هم نباشید. حداکثر مدتی به زندان می آید و آب دیده می‌شود و برمی‌گردد. شرایط کشور بسیارحساس است و خبرگان انتخابی جز ریاست شما ندارند. نگذارید فرد مورد نظر آقایان جنتی و مصباح ریاست خبرگان را به دست بگیرد. آقای روحانی هم نباید از صدا و سیما غافل شود. من نسبت به این رسانه هشدار می دهم.هشدار می‌دهم از صداوسیما غافل نشود. چون همه تلاش‌شان برآن است که ثابت کنند از زمانی که دولت تدبیر و امید بر سر کار آمده گرانی بیداد می کند، واردات کمر تولید داخلی را شکسته، واحدهای تولیدی یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند و دولت به فکر مشکلات و معیشت مردم نیست و توان برطرف کردن مشکلات را ندارد.

با ممنوع التصویر اعلام کردن آقای خاتمی می خواهند ما را برگردانند به ماقبل قاجاریه. ممنوع التصویر کردن ایشان هرچند به نفع او و جریان اصلاح طلبی است و ایشان را به جای روزنامه ها به قلب مردم می‌برد، اما این ‌که قوه قضائیه بدون حکم دادگاه و هرگونه مستند قضائی چنین فرمانی بدهد نه تنها امری غیرقانونی بلکه اقدامی عهد قجری است.

پیک نت  18 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: