ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

گزارش معاون امنیتی وزارت کشور

10 مهاجم به مطهری شناخته

شدند، اما هویتشان محفوظ ماند 
 
 
 
 

 

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور "حسین ذوالفقاری" در پایان سفر دو روزه خود به شیراز برای پیگیری ماجرای حمله موتورسوارها به علی مطهری در شیراز، اعلام کرد:

پس از جلساتی که با نماینده ولی فقیه در استان فارس و دیگر مقام‌های استانی با حضور در جلسه شورای تامین ابهامات و پرسش‌های موجود در مورد حادثه شیراز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد دستگاه‌های اطلاعاتی متشکل از اداره کل اطلاعات استان، حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی، حفاظت اطلاعات سپاه مستندات و تحقیقات خود را تحت نظارت دادستان ترکیب و تلفیق کنند. تاکنون بر اساس مستندات مختلف از جمله عکس و فیلم، هویت بیش از 10 مهاجم شناسایی شده که مقرر شد زیر نظر دادستان اقدامات لازم انجام شود. همچنین مقرر شد در چارچوب قانون و مقررات هرکس به هر میزانی قصور، تخلف و قانون‌شکنی داشته با هماهنگی دادستان با او برخورد شود.

استاندار فارس به عنوان رئیس شورای تامین مامور پیگیری و هماهنگی‌های لازم برای شناسایی عوامل حادثه با همکاری دستگاه‌های امنیتی شد. مقرر شد اطلاعات به دست آمده در اختیار مقامات قضایی قرار بگیرد تا با سرعت اقدام شود. گزارش هیئت یاد شده به‌زودی به رئیس شورای امنیت کشور ارائه می‌شود و پس از بررسی در اختیار مقام‌های کشوری قرار خواهد گرفت.

(یک ضرب المثل عامیانه می گوید: "آفتابه و لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی" این خبرها برای فاطی ... نمی شود! اگر می خواست .... شود، لااقل گفته نام و وابستگی سازمانی و گروهی آن 10 شناسائی شده اعلام می شد تا راه گریزی باقی نماند. نشد و نخواهد شد، همچنان که در اصفهان نشد و اسید پاش ها همچنان سوار بر موتورهایشان در شهر پرسه می زنند.)

پیک نت  27 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: