ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

تخلفات سر پائی فیصله داده می شود

گشت های سیار تعزیرات

برای پرتر نشدن زندان ها 
 
 
 
 

 

گشت های سیار سازمان تعزیرات حکومتی با هدف پرتر نشدن زندان ها و سر ریز تر نشدن پرونده های قضائی، گسترش می یابند.

 وزیر دادگستری "پور محمدی" در مراسم رونمائی از اتومبیل های گشت‌های سیار سازمان تعزیرات گفت که این اتومبیل ها آرم و رنگ واحد دارند و دارای تجهیزات اند. یک قاضی به همراه نمایندگان نیروی انتظامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز بازرسان وزارت بهداشت و درمان و نمایندگان صنفی نیز دراین گشت ها حضور دارند.

با این گشت‌ها توانسته‌ایم فقط در تهران 250 هزار پرونده در سال 92 آن را به 126 هزار پرونده در سال 93 کاهش دهیم.

گشت‌های سیار باعث پیشگیری و جلوگیری از تقلب در محیط کسب و کار شده است. ما مشاهده کردیم که با حضور این گشت‌ها تخلفات افزایش نیافته و با کاهش شکایات مواجه بوده‌ایم؛ در واقع ما دنبال تشکیل پرونده نیستیم، بلکه دنبال رضایت مردم هستیم.

در سال 93، 5 پایگاه سیار در تهران اعم از تره بار میدان بهمن، شوش، تجریش، امام حسین (ع) و نازی‌آباد داشتیم. همچنین توانسته‌ایم در کشور این پایگاه‌ها را به 25 مورد افزایش دهیم. از ابتدای سال 94 کار ها الکترونیکی نیز خواهد شد.

پورمحمدی در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود چرا سازمان تعزیرات اجازه ورود به پاساژ‌ها و مجتمع‌ها را ندارد؟ آیا پاساژ مکان خصوصی اند؟ گفت: پاساژ بخشی از بازار است و خصوصی نیست و مالکان چنین حقی را که گفته شود پاساژها خصوصی هستند، ندارند.  قرار است بیش از 300 شعبه این سازمان راه اندازی شود. اکنون این سازمان بیش از 460 شعبه دارد.

پیک نت  27 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: