ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 2 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

به قیمت جان تعدادی روزنامه نگار

ترور نان و آبداری که در پاریس رخ داد! 
 
 
 
 

 لطفا برای اطلاع خوانندگان پیک نت این فهرست را منتشر کنید، بلکه در ایران هم متوجه شوند پشت ماجرا چه نقشه هائی پنهان است و آلت دست نشوند:

 

نشریه هلندی " Quote" روز 9.1.2015 گفتگوئی با "بارون فیلیپ روتشیلد" را منتشر کرد. روتشیلد در آن گفتگو یادآور شده "شارلی هبدو" در این اواخر به مالکیت عموی او "بارون ادوارد دِ روتشیلد" در آمده است: 

http://www.quotenet.nl/
این خبر در این آدرس یکبار دیگر تایید می شود

https://www.youtube.com/watch?v=pqrLKFbDNrw


"
بارون ادوارد دِ روتشیلد" کیست؟ -

 وبسایت خود وی او را چنین معرفی می کند: از سال 2005 سهامدار عمده روزنامه فرانسوی "لیبراسیون است" و بنا به گفته "فیلیپ دِ روتشیلد" همین روزنامه "لیبراسیون" در همین اواخر "شارلی هبدو" را خریده بود، خریدی که بگفته او موجب مجادلات خانوادگی شده است.

http://www.edouard-rothschild.com/index.php

نشریه تازه خریده شده "شارلی هبدو" با انتشار نخستین شماره پس از مرگ دبیران و نویسنگان آن میلیونها سود نصیب او کرده است (با هفت میلیون تیراژ! )


http://de.sputniknews.com/gesellsch
البته حالا بهتر می شود فهمید که چرا بعد از آن که شارلی هبدو به مالکیت بارون روتشیلد در آمد. پس از انتشار طنزی در باره ازدواج یهودی سارکوزی، که در آن زمان رئیس جمهور فرانسه بود، از کار اخراج شد، غیر از این است ؟


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205813065506310&set=pb.1247387159.-2207520000.1421634388.&type=3&theater
ناگفته نماند که شارلی هبدو با کاریکاتورهای خود از تبلیغات ناتو علیه پوتین و برای جنگ در اوکرائین حمایت می کرد.  البته با داشتن چنین مالکی کار هبدو نباید موجب تعجب شود، غیر از این است؟

 http://alles-schallundrauch.blogspot.com//

پیک نت  2 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: