ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

سئوال ملی:

22 میلیارد دلار کجاست؟ 
 
 
 
 

 

نامه نهاد ریاست جمهوری خطاب به رئیس کل سابق بانک مرکزی در دولت احمدی نژاد، از مهم ترین رویدادهای دوران پس از ریاست جمهوری روحانی است. و در حقیقت می توان مدعی شد که مهم ترین حادثه دو سال اخیر است. در این نامه علاوه بر غارت 2 میلیارد و 770 میلیون دلاری بابک زنجانی، سخن از 22 میلیارد دلاری است که دولت احمدی نژاد از طریق صرافی ها، در فاصله دو سال 90 و 91  از کشور خارج کرده است. در حقیقت ظرف 18 ماه این پول از مملکت خارج شده و به دبی و استانبول رسیده است. تمام وحشت آنها که اکنون با دولت روحانی مخالفت می کنند، از رو شدن گام به گام این غارتگری است و تمام کوشش آنها برای حفظ سنگرهائی که دارند و تصاحب دوباره سنگری که از دست داده اند نیز برای پنهان کردن این غارت ملی از مردم و در صورت امکان، ادامه آنست.

دفتر روحانی در نامه ای که خطاب به بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی منتشر شده بدرستی می پرسد: آن دست های پرقدرت پشت صحنه که امثال بابک زنجانی را حمایت کردند باید رو شوند تا مردم آنها را بشناسند. همان ها که به بهانه دور زدن تحریم ها دست به این غارت زدند و اکنون نیز بزرگترین مخالفان مذاکرات اتمی و لغو تحریم ها هستند!

آنها که چهار خط پیام رهبر جمهوری اسلامی خطاب به دانشجویان خارج از ایران را دریچه نور و پیام نورانی در این روزها تبلیغ می کنند( از جمله احمد جنتی، مصباح یزدی، رهبر موتلفه اسلامی و زیر مجموعه هایشان) هدفشان دور کردن اذهان عمومی از نامه ایست که به هیچ وجه قابل مقایسه با پیام رهبر نیست. اگر آن یکی از جنس جیب و سفره مردم است، این یکی از جنس بادهای هوائی است!

در همین ارتباط، یعنی انتشار نامه دفتر ریاست جمهوری و اظهارات اخیر معاون اول روحانی (جهانگیری) خبرگزاری ایسنا گزارش خبری نسبتا کوتاهی تهیه کرده که در همین شماره پیک نت می خوانید.

پیک نت  8 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: