ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

رحیم پور ازغدی

سخنان سر بازجوی اوین

در نماز جمعه دیروز تهران 
 
 
 
 

 

می گویند "دست، دست را می شوید". و یا "کور، کور را می جوید و آب گودال را". وقتی خطیب نماز جمعه تهران احمد جنتی باشد، که خطبه های مالیخولیائی اش را در همین شماره پیک نت می خوانید، پیش خطیبی بهتر از "رحیم پور ازغدی" سر بازجوی دهه خوفناک 60 در زندان اوین می تواند باشد؟

حسن رحیم پور ازغدی که حالا با حکم رهبر جمهوری اسلامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و خیلی تقلید می کند تا شبیه عبدالکریم سروش در مباحث مذهبی و باصطلاح تئوریک صحبت کند، دیروز پیش خطیب (جنتی) بود و درباره مذاکرات اتمی گفت:

"مسئولان سه قوه و همه مسئولان باید از شب جمعه نگران باشند که چه چیزی در نماز جمعه این هفته درباره ما می‌گویند و آنها در این باره باید پاسخگو باشند. "

یعنی همان پرت و پلاهائی که جنتی دیروز گفت!

او در ادامه سخنانش گفت:

اگر دولت‌های قبلی وعده‌ای داشته باشند و آن وعده تحقق نیافته باشد، باید دولت کنونی پاسخگو باشد.

در مذاکرات اتمی دولت خیلی انعطاف از خود نشان داده، هر کاری که خواستند انجام داده‌اند اما با این حال باز هم تحریم‌ها بیشتر شده است.  باید دولت موانع اشتغال را بردارد . آمریکا دیگر نمی‌تواند هیچ کشور اسلامی را اشغال کند. انقلاب اسلامی ایران کمر آمریکا را شکست. میلیتاریزم آمریکایی فرو پاشیده است. متاسفانه برخی قدر شرایط کنونی را نمی‌دانند و احساس ضعف می‌کنند.  اگر کسانی خسته شده‌اند، کنار روند زیرا این ملت خسته نشده است.

(رونوشت، برابر اصل نیست؟ آن خطیب (احمد جنتی) این پیش خطیب (ازغدی) را لازم ندارد؟)

پیک نت  11 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: