ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

خطبه های نماز جمعه تهران

احمد جنتی خیال ندارد

دست از سر مردم بردارد! 
 
 
 
 

 

من نمی‌دانم اینها چه قوم و خویشاوندی با آمریکا دارند که تصور می‌کنند آمریکا باید آب و نان‌شان را تامین کند. ممکن است در ظاهر برخی حرف‌ها را مطرح کنند اما در باطن عقیده‌شان این است که تنها راه ‌حل مشکل و شکستن تحریم‌ها کنارآمدن با آمریکاست.

انقلاب حکومتی سراسر فساد، آلودگی، فحشا، زورگویی، سرسپردگی، خدمت به دشمن و بی‌اعتنا به مردم را به لطف، اذن و اراده خداوند متعال سرنگون و ساقط کرد. نباید بگذاریم حاکمیت الله در خیابان‌هایمان از بین برود.

برای برطرف شدن مشکلات موجود قدری مقاومت و تحمل سختی‌ها لازم است. ممکن است در بین راه سختی‌هایی باشد اما این سختی‌ها را می‌توان تحمل کرد و مردم نیز این سختی‌ها را تحمل می‌کنند. ممکن است زمانی فرا برسد که ما روزی دو وعده غذا بخوریم؛ چه اشکالی دارد؟ حتی اگر شرایط بدتر شود ما روزی یک وعده غذا بخوریم، همان‌طور که الان نیز برخی روزی یک وعده غذا می‌خورند. مردم ما تاب و تحمل دارند.

چنانچه می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم چاره‌ای نداریم جز اینکه افراد فاسد را از پست‌ها و سمت‌ها برداریم.

چرا اکنون باید افراد ناباب را سر کار بگذارند. من چندی پیش راجع به فردی که در یکی از معاونت‌های بالا قرار گرفته بررسی می‌کردم و دیدم که این فرد جزو افرادی است که در شورای نگهبان رد صلاحیت شده و ادله زیادی نیز بر ردصلاحیتش وجود داشته است. این فرد همچنین در تحصن مجلس (ششم) شرکت کرده و آنجا عامل بقا و ادامه تحصن بوده است. وی در رژیم شاه نیز دارای سوء سابقه بوده است. این فرد سوابقی از این قبیل دارد و در مقابل نظام و رهبری ایستاده است ولی امروز در یک معاونت در یک وزارتخانه پولدار سمت گرفته است.

نباید فتنه ‌گرها را سر کار بگذاریم، اما این کار ادامه دارد و متوقف نیز نشده است، مرتبا به ما گزارش می‌دهند که به ویژه در دانشگاه‌ها افرادی که در فتنه نقش داشتند روی کار می‌آیند. حال این پرسش مطرح می شود که آیا این افراد می‌توانند با فساد مبارزه کنند.

پادشاه قبلی عربستان با شیعه دشمنی بسیاری داشت و تکفیر را راه‌اندازی و از آن حمایت کرد،  پادشاه عربستان به سزای اعمالش خواهد رسید و الان نیز در حال تحمل مجازات اعمالش (در آن دنیا) است.

باید به اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها و آنها که در اینجا نیز گاهی اوقات از سفره او (پادشاه عربستان) تغذیه می‌کردند و او را حمایت می‌کردند، تسلیت بگوییم. به مومنان و مسلمانان و کسانی که واقعا غصه اسلام و شیعه را می‌خورند تبریک بگوئیم و امیدوار هستیم که ادامه کار به این صورت نباشد.

پیک نت  11 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: